Is er iemand zwanger geraakt van blastocyst 2bc of 1cc? Van beiden heb ik er 1 in de vriezer in dusseldorf maar weinig vertrouwen erin
Wat betekent 2bc of 1cc Ik dacht dat blastocystes altijd juist goed waren? Mijn dochter van 7 is teruggeplaatst als blastocyste cryo.
Een blastocyste kunnen ze ook een kwaliteit aan geven van 1 tm 5 aa en 5aa is echt beste.. 1cc is niet zo heel best
Ik ben nu zwanger van een 3bb (of 3cc) blasto...er zijn er twee teruggeplaatst (wel verse tp) omdat ze volgens dr. C van matige kwaliteit waren qua fragmentatie ed, maar 1 van de 2 heeft het toch maar mooi geredt....ik had er zelf weinig vertrouwen in maar nu weet ik wel dat die classificatie niet zoveel zegt over het wel of niet kunnen uitgroeien tot een mooi kindje. Gisteren 20-weken echo gehad en ons kleintje loopt zelfs wat voor op de groeicurve...dus hollands/duits welvaren
Mooi verhaal! Zelf ben ik met eerste ook zwanger geraakt van 4AA en 3bb. Uiteindelijk is met 8w het hartje gestopt van 1 van de 2. Zelf denk ik en dr Cuijpers (vrouw) dat het aannemelijk is dat de 3bb gestopt is, helaas.. dus ben toch bang voor die van mij kost tijd voordat we de bevruchte eicellen mogen laten ontdooien
Ik hetb hiervoor 3 verse tp’s gehad van allemaal 4aa blasto’s. Daarvan is er niet 1 blijven zitten, dus vandaar dat ik er nu wel rdelijk van overtuigd ben dat dat dus helemaal niets zegt.... Maar eerlijk is eerlijk je twee cryo’s zijn van nog iets mindere classificatie, maar ook daarvan zijn er dames zwanger geworden . Ik hoop dat ze het ontdooien goed uitkomen.
niet bekend met type indeling, maar mijn dochter was een cryo tp, op dag 5 was ze nog in morula stadium, maar deze is wel blijven zitten. ik denk door de kunstmatige cyclus en de hoge dosis hormonen
Ja ze zijn qua kwaliteit gewoon niet best, helaas.. ik dacht, om snel door te kunnen laat ze maar tegelijk terugplaatsen maar die vlieger gaat helaas niet op. 1 omdat ik vroeggeboorte heb gehad en 2 omdat ik bij tweede een keizersnede heb gehad... echt ontzettend jammer! Nu moet ik twee cyclussen gebruiken om echt door te kunnen voordat de andere 6 ontdooit gaan worden..