Dat je zo om het leven moet komen! Maar zeker ook dat je als brandweer vrouw zo je best doet om de meisjes tevergeefs te redden om er iets later achter te komen dat 1 van die meisjes je dochter is Arme, arme vrouw Arme, arme meisjes Ben er stil van! Lugubere ontknoping verkeersdrama in Chaam - AD.nl
Ja had het in het weekend al ergens gelezen. Pffffff echt een drama. Sterkte voor de mensen er om heen en die moeder. Oeiii
Vrselijk..wat erg... Altijd je kindje moeten verliezen is t allerverschrikkelijkste maar dit... Hier zijn echt geen woorden voor en natuurlijk de veroorzaker loopt ongedeerd er bij weg...
Wat een verschrikkelijke dood.. Iedere ouder die een kind verliest denkt daar iedere dag aan, maar deze vrouw moet wel getraumatiseerd zijn voor de rest van haar leven.
Vieze gore bezopen autorijder. Ik word hier zo doodziek van he. Dit zie je constant, overal, dat mensen bezopen gaan rijden en zelf ongedeerd blijven ivm spierslapte. Door die ongelofelijke *!@%@(@%@ zijn er nu twee meisjes levend verbrand. Zo ontzettend kwaad word ik hiervan. Mensen die bezopen achter het stuur stappen moeten hun rijbewijs voorgoed kwijtraken.
Oh bah wat verschrikkelijk! Inderdaad nog eens een bevestiging dat je NOOIT met drank op achter het stuur moet kruipen. Je zou dit maar op je geweten hebben. Ik zou er niet mee kunnen leven. Bah de rillingen lopen over m'n rug.
Idd die man zal hier ook altijd aan herinnerd blijven worden de rest van zijn leven. Maarja.. het is zijn eigen schuld. Arme meiden.. en arme nabestaanden
Helemaal mee eens! Rijbewijs voorgoed kwijt en minstens 10 jaar de bak in (en dan niet na 3 jaar vrijkomen, omdat je altijd netjes je cel hebt opgeruimd en niemand in elkaar hebt geslagen... ) en maar eens goed nadenken over wat je hebt aangericht met je ontiegelijk domme en egoïstische gedrag. Ik hoop altijd maar dat dit soort vreselijke berichten in de krant een paar mensen er toe aanzetten om nooit meer beschonken rijden. Arme meisjes en arme familieleden en vrienden .
Ik word hier ook zo kwaad van hè! Maar er zijn nog steeds veel mensen die denken dat een paar wijntjes bij het eten geen kwaad kunnen. Gisteravond weer bij één van die 'blik-op-de-weg"-achtige programma's. Een kerel die twee flesjes en twee blikjes bier op had. En hij dacht dat het blaasapparaat kapot was, want vier biertjes moest toch kunnen. Ik snap daar niks van. Hoe KUN je het nu nog niet weten, na al die campagnes! Idioot!
Ik wordt zo verschikkelijk naar van dit bericht. Die moeder... die vreselijke situatie meemaken, de slachtoffers niet meer kunnen redden.. en dan even later horen dat dit je eigen kind was... Hoe doorsta je in godsnaam zon bericht.. Geen woorden voor... wat een verschrikking.. Om over die man te zwijgen... als je met drank op gaat rijden ben je mijn inziens te gestoord om los te lopen in de samenleving...
Ja ik krijg er gewoon kippenvel van.. Heel heel sterkte gewenst aan de nabestaande en vooral de moeder van het meisje!