Ik zou me eens aanmelden op het dragen en voeden forum! Daar zitten ook veel (ervarings-)deskundigen op het borstvoedingsgedeelte en ik ben er zeker van dat je er goede tips zal krijgen! Er zitten ook vrij veel lactatiekundigen.
Natuurlijk moet je haar voeden wanneer ze wil, en bijvoeden zolang ze nog honger heeft en je geen melk meer hebt op dat moment. Maar wegen kan je wel een idee geven of het een beetje "vordert" met je productie, zo bedoelde ik dat.
Lukt het een beetje Nachtzon? Ken je de organisatie "de 10de maand"? Een lactatiekundige komt bij jou thuis, voor 2 (de rest betaalt de mutualiteit) Ik heb dat gedaan toen ik pas thuis was met m'n zoontje en vond het echt een MEGA aanrader. http://www.tiendemaand.be/
Dat kende ik niet, idd, heb ook nog maar nu je bericht gezien... raar....ik ga daar zeker eens kijken, bedankt voor de tip!!! maaareuh...hahaha meiden IK HEB STUWING GEHAD heb de kleine dan aangelegd en ze heeft zich waarempel enkele keren verslikt joehoeeee enneuh ze ligt de hele tijd breed te glimlachen aan mijn borst moet zijn dat ze erg blij is, net als ik
oooh dat klinkt super!! Verslikken zal wel beteren, ze moet eraan wennen nu... je zal ervan schrikken hoe "ver" melk er soms uit kan "spuiten" , haha! doe zo verder!!
ja echt wel hahahaha ik heb bij mijn zoon en dochter ook bv gegeven en idd het kan eeeeeeeeerg ver spuiten
Klinkt goed zeg! Heb je ook het idee dat ze al minder uit haar flesje drinkt nadat ze aan de borst is geweest?
als ze drinkt enkel uit de fles drinkt ze rond de 150ml... en na de borst drinkt ze soms niets meer en soms maar 60-90ml... dus is dat al goed he heb nu dat bijvoedingsding voor rond mn nek te hangen en met een slangetje naar mn tepel... daar drinkt ze ongeveer 20ml uit en de rest uit de borst en wil dan ook niets anders meer
Waaauw!! Wat een prachtverhaal nog even en dan kun je stoppen met bijvoeden wat super joh!! Sterke moeder en dochter .
Ik wou mijn ervaring hier komen delen, maar ik zie dat jij al vele malen verder bent, wat goed zeg, dat je stuwing hebt en je dochter zo goed gedronken heeft!! Geweldig! Gefeliciteerd!