relactatie... hebben jullie tips?

Discussion in 'Borstvoeding' started by Nachtzon, Jul 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik zou me eens aanmelden op het dragen en voeden forum! Daar zitten ook veel (ervarings-)deskundigen op het borstvoedingsgedeelte en ik ben er zeker van dat je er goede tips zal krijgen! Er zitten ook vrij veel lactatiekundigen.

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    elke schat, nog een forum kan er echt niet bij :p hahahaha

3. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Natuurlijk moet je haar voeden wanneer ze wil, en bijvoeden zolang ze nog honger heeft en je geen melk meer hebt op dat moment. Maar wegen kan je wel een idee geven of het een beetje "vordert" met je productie, zo bedoelde ik dat.

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    aja dat is idd een idee ;)

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Lukt het een beetje Nachtzon?

Ken je de organisatie "de 10de maand"?

Een lactatiekundige komt bij jou thuis, voor 2€ (de rest betaalt de mutualiteit)

Ik heb dat gedaan toen ik pas thuis was met m'n zoontje en vond het echt een MEGA aanrader.

http://www.tiendemaand.be/

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    Dat kende ik niet, idd, heb ook nog maar nu je bericht gezien... raar....ik ga daar zeker eens kijken, bedankt voor de tip!!! maaareuh...hahaha meiden :D IK HEB STUWING GEHAD :) heb de kleine dan aangelegd en ze heeft zich waarempel enkele keren verslikt :) joehoeeee :)

enneuh :) ze ligt de hele tijd breed te glimlachen aan mijn borst :p moet zijn dat ze erg blij is, net als ik :)

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    oooh dat klinkt super!! :D

Verslikken zal wel beteren, ze moet eraan wennen nu... je zal ervan schrikken hoe "ver" melk er soms uit kan "spuiten" , haha!

doe zo verder!!

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    LOL... "wat super dat je kindje zich verslikt zeg!!" :D

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    ja echt wel :D hahahaha

ik heb bij mijn zoon en dochter ook bv gegeven en idd het kan eeeeeeeeerg ver spuiten :p

10. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Klinkt goed zeg! Heb je ook het idee dat ze al minder uit haar flesje drinkt nadat ze aan de borst is geweest?

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    als ze drinkt enkel uit de fles drinkt ze rond de 150ml... en na de borst drinkt ze soms niets meer en soms maar 60-90ml... dus is dat al goed he :)
    heb nu dat bijvoedingsding voor rond mn nek te hangen en met een slangetje naar mn tepel... daar drinkt ze ongeveer 20ml uit en de rest uit de borst en wil dan ook niets anders meer :D

12. BabyD

BabyD Fanatiek lid

Jun 30, 2010
    1,289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waaauw!! Wat een prachtverhaal :D nog even en dan kun je stoppen met bijvoeden :D wat super joh!! Sterke moeder en dochter ;) .

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    ja ik hoop het ook ontzettend :)

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik wou mijn ervaring hier komen delen, maar ik zie dat jij al vele malen verder bent, wat goed zeg, dat je stuwing hebt en je dochter zo goed gedronken heeft!! Geweldig! Gefeliciteerd!

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    ja, maar reageer maar :p andere meiden hebben er evtl ook nut aan :D

Share This Page