Dat is wel handig zo ja Lunap! Dat kan ik inderdaad wel eens proberen, mocht het niet werken dan is er nog niet veel geld weggegooid. Bedankt! Patrijs, boezemvriendjes had ik nog nooit van gehoord maar toevallig vandaag wel mijn supplementen binnen, waaronder ook fenegriek. Hopelijk gaat het en beetje werken!
Een hele kleine doorbraak ja! maar ik ben er al zo blij mee! Er komt nu (meestal) wel iets uit! Het is nog niet eens een druppeltje wat kan vallen maar toch... hopelijk is het eindelijk een begin! Ik heb wel gemerkt dat ik echt van te voren warme compressen moet doen en ook een borstmassage, anders komt er echt niks!
Wat goed! Ik heb geen tips maar vind het geweldig dat je dit gaat proberen en fijn voor jou dat er al wat progressie is!!
Ik weet dat je er niet positief tegenover staat, maar juist nu er dus echt een begin is gemaakt,en de fabriek opgestart is, wat ik echt WAANzinnig goed vind trouwens, zou je het gebruik van domperidon toch niet nog een kans geven?
Wow, ik wil je ook even een complimentje geven. Geweldig hoor, hoop voor je dat het lukt! Ik ken het gevoel, bij mijn zoontje te snel gestopt, veel opstart problemen, erg veel negatief advies om me heen dus gestopt. Later ozo'n spijt. Nu gaat alles gelukkig goed bij mijn dochtertje, maar nog vind ik het jammer van toen. Wist niet dat het kon, maar echt super dat je het probeerd!
Even flink balen hier.. Het hele weekend zo druk gehad met werken dat er geen tijd was om te kolven, vandaag liep de planning ook helemaal anders dan gedacht en ik zit nu pas voor de tweede keer te kolven... En met vanavond na het werk erbij is dat maar 3x. Morgen ben ik de hele dag op pad en heb ook geen mogelijkheid om te kolven. Ik wil dus even afwachten wat het woensdag gaat doen. Ik merk wel dat het in combinatie met het huishouden, mijn zoontje én mijn zaak eigenlijk veel te veel wordt om elke 2 uur te kolven. Het breekt echt op en ik kom nergens aan toe. Ik blijf nog wel (zoveel het lukt) door gaan tot zondag. Als er dan nog geen vooruitgang (wat meer dan af en toe vochtige tepels!) in zit ga ik wel nadenken om het op te geven. Maar voor nu; meestal komt er niks en af en toe is het dus vochtig.. Nog geen vooruitgang dus maar is ook niet te verwachten na amper kolven..
Heb je al eens geprobeerd of je zoontje wil aanhappen als je kv op je tepel smeert? Stel dat hij zou "drinken" geeft dat een effectievere impuls voor je borsten dan de kolf. En is het ook nog eens fijner Misschien zou je zelfs met een slangetje wat melk langs je tepel kunnen laten lopen in de hoop dat hij dan doorgaat met zuigen.
Ik heb het idd geprobeerd maar hij wordt echt kwaad als ik hem bij mijn borst breng... Ook al zit er melk op.. Helaas!! Heeft iemand misschien tips hoe ik dit weer kan introduceren? Melk heeft dus geen zin, een tepelhoedje wordt ie ook boos van want hij wil dan gewoon de speen.. Net even gekolft en het viel niet tegen in de zin van dat het niet droog was! Morgenvroeg weer even en dan morgenavond maar even clusterkolven en woensdag hopelijk weer meer!
Ik zit even mee te lezen en vind het super hoe je er voor wilt gaan! Maar even een vraag aan de andere moeders; wat doet domperidon en in welke dosering neem je dat?