Baby buikgriep, wat nu?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door butterfly29, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly29

butterfly29 Actief lid

12 aug 2010
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Teddy,

Ons zoontje van bijna 5 maanden heeft de buikgriep (tenminste dat denk ik). Nadat hij gedronken heeft geeft hij flink over. Nu wil hij vandaag de borst helemaal niet meer. Ik probeer nu te kolven op de momenten dat hij normaal gesproken voor voeding komt en dan steeds kleine beetjes in een flesje aan te bieden. Dit blijft er gelukkig in. Afgelopen nacht (hij komt normaal gesproken 2 keer) kwam hij helemaal niet. Om 06.00 uur was mijn bed drijfnat van het melk, dus ben ik ook aan het kolven geslagen. Is het verstandig dat ik 's nachts ook 2 x ga kolven zolang hij ziek is? Al vind ik het niet erg dat ik eindelijk een aantal uur achter elkaar kan slapen, of zal mijn productie dan flink teruglopen?

Alvast bedankt!!!

2. Teddy

Teddy Bekend lid

20 okt 2011
    695
    0
    0
    Hoi,

Vervelen dat de kleine man ziek is. Probeer hem wel steeds aan te leggen, omdat zo jouw lichaam de meeste antistoffen aanmaakt tegen zijn ziekte. Maar als hij niet wil houdt het op. Ik zou het er niet op aan laten komen en toch 's nachts 1 keer kolven. Ook om je borsten een beetje te helpen. Door zijn ziekte kan je productie toch al wat terug lopen en straks heeft hij het extra hard nodig. Laat er anders maximaal 6 uur tussen zitten 's nachts.

Beterschap voor de kleine man.

Deel Deze Pagina