Fijn Loreley, voor je het weet drinkt ze helemaal aan de borst. Toen ze het bij mij eenmaal accepteerde na fles ging het ineens heel snel. Ik heb in het begin wel wat moeten bijvoeden tot ze het helemaal goed kon en productie op peil was.
Bedankt voor jullie lieve reacties! Na die ene dag dat ze telkens aan de borst heeft gedronken, wilde ze eigenlijk niet meer aan de borst. Een enkele keer als ze in slaap viel met de fles in haar mond...het is een meisje met een eigen willetje en ze krijgt tandjes en we hebben last van een griep die niet door wil zetten. Daarom drinkt ze momenteel sowieso haar flessen niet leeg. Er gaat met moeite 4x 150+5 in. So be it... Ik kolf nu zo'n 150ml per dag dus dat is nu een hele voeding! Ik heb mezelf maar beloond met een kolf bh. Heerlijk zeg, handsfree kolven!!
Jouw topic gaf me toch weer moed en vandaag heeft mijn mupje weer bij me gedronken. Hoe vaak per dag kolf je? En jammer dat het nu minder gaat. Hopelijk als het weer rustiger is dat het weer lukt!
Wat fijn Rijtjes! Rosalie heeft een aantal keer aangehapt zonder tepelhoedje, maar niet gedronken. Ze lijkt het te zijn vergeten haha! Heel grappig, ze hapt en sabbelt en duikt erin, maar het lijkt alsof ze dan aan het spelen is ipv dat ze honger heeft Ik probeer minimaal 4x per dag te kolven, maar soms lukt dat niet. Gisteren lukte het maar 3x en dan voel ik me gelijk heel schuldig. Maar ik ben grieperig en verkouden en ik had echt te tijd nodig om het huishouden te doen. Vandaag maar weer wat extra kolven.... De domperidon is bijna op nu. Ik ga eerst zonder proberen en kijken hoeveel melk ik dan heb. Anders vraag ik een herhaalrecept.