Hallo, Ik ben een mama van twee meiden van 6 en 4. Ben nu 13 weken zanger van mijn derde kindje. Ik heb bij beide meiden lang borstvoeding gegeven en ben dit nu weer van plan. Toen had ik een medela swing Borstkolf, deze heb ik niet meer. Maar vond dit wel een fijne kolf. Wat er nu anders is, is dat ik nu aan huis werk dus de meeste voedingen zelf kan geven. Zou een handkolf ook goed gaan? Of raden jullie wel weer een elektrische kolf aan? Vind het wel lastig... Alvast bedankt.. Groetjes Luna
Zelf geen ervaring met thuis werken dus heb altijd een dubbele elektrische kolf gebruikt op mijn werk. Ivm weinig tijd voor het kolven. Thuis kolfde ik ook graag met een handkolf als thuis kolven een keer nodig was. Voor zo af en toe kolven wordt een handkolf aangeraden. Ik zou in ieder geval niet van te voren een elektrische kolf aanschaffen. Erg jammer als je hem weinig gebruikt. Zou een handkolf nemen ook voor evt al in de kraamtijd. Heb je toch een elektrische kolf nodig heb je die ook zo aangeschaft of gehuurd.