trekken zeuren huilen aan de borst ..

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lenaroos, 27 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Zoon is nu ruim 7 maanden en de bv is inmiddels niet echt een geniet momentje meer. Alleen sochtends gaat het nog wel.

Hij kreeg tot voor kort:
    6u / 6.30 BV
    11u Bv (na fruithap)
    15u Bv
    18.30 K.V 90/3 na het warm eten
    22.30 K.V 180/6

Maar omdat hij meer aan mn tepel zit te trekken en zit te huilen om 11u en 15u voed ik sinds een paar dagen de boterham van 12 u.
    Maar ook dan is het vooral huilen.

18.30 krijgt hij een flesje omdat hij na het voeden steeds moest huilen. sinds het flesje gaat hij daarna slapen.

Krijgt hij niet te weinig melk nu? Volgens mij is het gebeurd met de BV :(

Zou het komen doordat ik niet veel meer heb dat hij zo doet bij het drinken? bij een fles heeft hij het nooit gedaan

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hoort bij de leeftijd. Ik zou vaker aanbieden, en dan vooral op een rustige plek, waar hij niet afgeleid wordt. Bijvoorbeeld slaapkamer met gordijnen dicht. En probeer droomvoedingen te geven. Vooral in de avond gewoon borst aanbieden i.p.v. kv.

3. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Bedankt voor je reactie!
    Ik zit alleen met mijn werk. Ik werk heel onregelmatig, ook avonden. Ik kan niet kolven en heb ook geen zin meer om nog te proberen. Daarom mag ik naar huis om te voeden, maar dan zit ik wel aan tijden vast.

maar als ik vier of 5 uur niet gevoed heb is het toch raar dat mijn borsten zo slap zijn ? is het dan niet aan het opraken? ook sochtends voelen ze niet zo vol meer.

Als ik hem vaker aan ga leggen heb ik het idee dat ik hem vol prop en dat met een strijd erbij.

Zo jammer dat werken! Ene kant vind ik het wel mooi geweest als het zo moeizaam gaat, maar ja hij is nog maar zo jong :(

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Het gaat waarschijnlijk moeizaam omdat je productie net niet toereikend is.
    3 voedingen is wellicht niet voldoende..

5. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Aan je tekst te zien ben je volgens mij gewoon klaar met de bv ;) Dat kan toch en je hebt toch al een hele lange tijd je best gedaan. Als je er geen zin meer in hebt en je kindje zo te lezen ook niet dan moet je voor jezelf bepalen of jij vindt dat het zo goed is geweest.

Wat andere zeggen denk ik ook dat dat het geval is, dat je te weinig productie nog hebt. Na 15 uur bied je namelijk geen borst meer aan tot de volgende dag 6 uur, dat is een te lange tijd er tussen. Dus als je wel nog bv wil blijven geven dan zal je in ieder geval nog een keer later op de dag moeten aanbieden.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Vaker aanleggen is geen volproppen hoor! Op deze leeftijd is borst toch echt nog het belangrijkste dat hij binnenkrijgt.

Deel Deze Pagina