Relacteren

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Vogelhuisje, 7 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Ik zag nu pas dat hier lactatiedeskundigen zitten :) misschien hebben jullie voor komend weekend nog tips :) even mijn situatie:

Onze zoon is nu 9 dagen oud. Door hele slechte ervaringen met bv. bij mijn dochters nu bewust gekozen voor flesvoeding... Een heerlijk ontspannen kraamweek gehad...

Gisteren lagen we lekker samen in bed en opeens begonnen mijn borsten te lekken... Mijn zoon begon te snuffelen en ik heb hem aangelegd hij lijkt mijn tepel goed te pakken... Nu leg ik hem voor en na elke voeding aan en tussendoor als hij huilt ook... Hij sabbelt dan tevreden en er komen steeds meer druppeltjes uit als hij aan de ene borst sabbelt lekt de ander ook...

De lactatiedeskundige kan maandag pas komen... Mijn kolf komt morgen (dubbele van medela maar niet de symphony, die kan ik ook pas vanaf maandag lenen)... Neusspray heb ik in huis... Ik heb dus de eerste dagen helemaal geen bv gegeven en 1 dag beetje stuwing gehad.

Een paar vragen:
    -Is er nog een kans dat de bv. op gang kan komen?
    -Hebben jullie tips wat betreft kolven?
    -ik las iets over de bijvoeding geven met een hulpset enig idee waar ik die (snel) kan aanschaffen?

Ik wil er serieus maar relaxed mee bezig gaan... Mijn man is nog 2,5 week vrij, dat is ook een beetje mijn Max wat ik heb aan tijd om er intensief mee bezig te zijn... Daarna wordt het moeilijker met 4 kids, psz en school...

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi,

Helaas lees ik dit nu pas ;-( Ik hoop dat je een mooi gesprek met de lactatiekundige hebt en goed je doelen kunt doorspreken!
    Veel geluk met je gezin!

Deel Deze Pagina