Niet nu maar vanaf de lente/zomer kan ik als ik wil hulp nemen bij het huishouden. En dat wil ik wel heel graag. Degenen die het allemaal zelf doen echt super. Hou het zelf nog eventjes vol samen met mn ma die weleens komt, maar i need some helping hands zo nu en dan. Vraag me alleen af, aan degenen die hulp in huis hebben (lees toch dat er hier n aantal zijn) welke klusjes jullie door een werkster laten doen? En hoe vaak komt ze helpen? Hoeveel pm geef je daar aan uit?(als dat hier vermeld mag worden).
Hier komt ze 1x per week. Ze is er dan 4 uur en krijgt 12,50 per uur betaald. Ze maakt de keuken schoon, neemt alles af. Ze stofzuigt en dweilt het hele huis. Maakt de wc's en de badkamer schoon. Ik haal s'ochtends de bedden af en die maakt zij op. Ze maakt ook echt alles schoon, neemt zelfs de deurklinken af, heel fijn. Als ze tijd over heeft strijkt ze ook nog. De ramen laten we lappen, dus dat doet ze niet.
1 x per twee weken alles boven stoffen,zuigen,dweilen,badkamer, trappen stofzuigen, en beneden ook stofzuigen en dweilen en toilet doen. 3 uren x 12,50
Zou ik ook wel willen maar 12.50 per uur en dat per week kunnen wij echt niet betalen dus dan maar gewoon zelf.
Hier komt de 'werkster' eens in de 4/5 weken. Ze doet de badkamer grondig, de wc's, boven stofzuigen/dweilen, keukenkastjes buitenkant, aanrecht, beneden stofzuigen/dweilen. Ik betaal haar 35 voor 3 uurtjes
Ik zou het ook graag willen i.v.m peesontsteking maar dit is mij ook te veel. Wel fijn als ik het wel zou kunnen betalen.
Wij hebben 1x per week een hulp. Ze komt 4 uur per week, krijgt daarvoor 12,50 per uur. Ze doet eigenlijk alles, stofvegen, stofzuigen, dweilen, badkamer, wc, keuken, beddengoed schoon erop. Ze heeft voor zichzelf een schema, de ene week doet ze de ramen mee, dan alle deuren afwassen, badkamer een grotere beurt etc.
ik lees even mee, ik kan het allemaal niet meer bijhouden en het stapelt zich zo snel op. Misschien is het toch een goede oplossing om het te laten doen.
ze komt hier elke week twee uur. ze doet in iedergeval de wc, badkamer en keuken. En ze stofzuigt de kamer. Daarnaast pakt afwisselend nog wat anders erbij (denk dweilen, ramenlappen, koelkast uitsoppen etc) Wij betalen haar 10 euro per uur.
1x per week, 3 uur en 10 per uur. Beneden: stofzuigen, dweilen, toilet, afstoffen, keukenkastjes aan de buitenkant, trap stofzuigen en dweilen, deurposten e.d. Boven: stofzuigen, dweilen, badkamer boenen en afstoffen. Als ze tijd over heeft wat extra dingen, zoals de ramen.
Hier komt ze 3 uur per week, maar ze is vaak na 2,5 uur al weg. Ze krijgt 12,50 per uur en ik betaal haar wel altijd de volle 3 uur. Ze doet onze badkamer en keuken altijd heel grondig. Daarnaast stoft, stofzuigt en dweilt ze alles. Ons huisje is zo klein dat dat makkelijk gaat in die tijd
De glazenwasser kwam 1 keer per maand langs. Voor 10 euro deed hij alle ramen. Maar ik kon het zelf netter dus heb het afgezegd
Wc, badkamer, keuken, stofzuigen dweilen, ramen zemen dat soort dingen. Oh en ze brengt de kinderen naar school Ze komt iedere week 3,5 uur voor 35 euro
Elke week 2 uurtjes en dan krijgt ze 12,50 per uur. Ze heeft weinig sturing nodig en doet dingen zoals stofzuigen en dweilen (overal), toilet, badkamer en keuken poetsen, afstoffen, tafels en vensterbanken afnemen en wanneer ze nog tijd over heeft (wat vrijwel altijd het geval - volgens mij gaat ze echt als een wervelwind door het huis heen) neemt ze kastjes af of sopt ze de koelkast uit etc.
1x per 2 weken. Beneden alles afdoen,stofzuigen en dweilen. De trap stofzuigen,toilet beneden, Badkamer schoonmaken,slaapkamers stofzuigen en afdoen, Zoldertrap zuigen en zolderkamer stofzuigen. Vaatwasser uituimen en inruimen. Keukenkastjes afdoen en soms op mijn verzoek ramen zemen,binnendeuren afdoen. Voor 3 uur 35 euro.
1x per week 2 mensen voor twee uur: alle badkamers en wc's, stoffen, stofzuigen, dweilen, veranda, volledige keuken incl fornuis, nieuw aluminiumfolie op de pitten, banken afzuigen etc, prullenbakken geleegd. Ik betaal voor twee uur een vaststaand bedrag van omgerekend 15 euro en per persoon twee tot drie euro extra als "fooi".
Lijkt mij heerlijk, nu ik 32 uur werk heb ik vooral weinig tijd voor het strijken en de badkamer schoonmaken.
Hier komt ze 1x per week 3 uur. Wij betalen ook 12,50. Ze doet de badkamer, wc, keuken, beneden stoffen, zuigen, dweilen, de trap zuigen. Dit is zwart.