vraag me alleen nu wel af hoe lang het gaat duren, werd net gebeld door kpn, en we hebben vanaf vandaag eredivisie live..
ga lekker tegen hem aanliggen en doe net of je ook van voetbal houd hihi.Komt vast wel goed, het begin is er meid. Aan julie om dit vast te houden.
Hahahaha! Dat heb ik in het begin gedaan met Formule 1! Grappig genoeg vind ik het inmiddels zelf ook echt best leuk om te kijken (hoewel ik soms nog wel in slaap val door het gezoem)
Valt ie dan ook in slaap door het gezoem...? Mijn man en ik hebben verder gelukkig sowieso wel dezelfde smaak qua televisieprogramma's, dus we hoeven elkaar nooit te 'dwingen' iets te kijken, maar hij heeft me wel wat nieuwe dingen leren kijken (prison break, herman den blijker, gordon ramsay) en ik hem ook (grey's anatomy, antm). Houdt het leuk
whaha, welnee hij zit zelfs op het puntje van de bank, hij vind het ook spannend, dus geen tijd om in slaap te vallen! Gelukkig hebben wij dat ook, dat we hetzelfde leuk vinden, behalve voetbal niet, dan zit hij maar alleen, maar we hebben dan nog genoeg wat we dus wel samen kijken.
ik kan er wel mee leven hoor.. ajax dan. maar om echt alle wedstrijden te kijken? nee dank je! desperate housewives krijg ik er hier niet in, grey´s wel.
my god. Ik vind het al erg dat discovery hier dagelijks aan staat. Mythbusters ken ik onderhand dromen. Maar wat je dan zou kunnen doen, doe ik ook als manlief iets wil kijken wat ik niks vind. Dan zit hij in een hoekje van de bank en ik lig languit met mn hoofd in zijn schoot en dan friemelt die lekker op mn hoofd/nek/rug. Dan kom ik die uitzending wel door En leuk dat je al iets gepland hebt staan wat jullie samen kunnen doen.
Ik ga dan lekker tegen hem aanleggen en lees een boek. Of maak een puzzel. Of ga met de laptop naast hem zitten. Gewoon lekker bij elkaar in de buurt zijn en hij heeft dan af en toe iemand om tegen te mopperen als er een overtreding wordt gemaakt. Nu scheelt het wel dat ik wel van voetbal hou, maar kan me niet anderhalf uur dulden bij een wedstrijd. Maar fijn dat ie het in ieder geval al serieus neemt, nu nog de aandacht vasthouden.
Wij zijn juist heel erg klef, we zijn nu 7 jaar samen maar kunnen nog steeds midden in de stad tongzoenen of aan elkaar plukken als we uit eten gaan enzo Ik geniet daar onwijs van maar ik kan me ook voorstellen dat andere stellen daar helemaal geen zin in hebben.
ik vroeg net aan mijn man: vind jij mij..... en toen zei die meteen woest aantrekkelijk hahahahahahah. ik zei neeeeheeee, of je me de leukste vrouw vindt, en hij ja natuurlijk en de knapste en de slimste en de liefste. Hier zeggen we heel vaak dat we van elkaar houden, ik meer dan hij, maar toch. ook erg vaak kusjes of knuffelen. Ook mailen we veel als we op het werk zijn, hoe het gaat en dat ie me mist enzo. dus het knuffelgehalte is hier erg hoog. gelukkig maar.
hier een hele kleffe wederhelft, hij soms nog meer dan ik! vanavond kwam hij nog thuis met een roos.... hij noemt mij altijd schoonheid.... s avonds liggen we altijd lepeltje lepeltje maarruh miffy, als je woont in de plaats waar vriendlief werkt, wil ik wel een keertje op komen passen hoor zodat jullie er een avond tussenuit kunnen!
ja zo hoort het idd ook. even offtopic he. ik ben er afgelopen weekend achter gekomen waarom onze vrijpartijen zo saai zijn de laatste jaren. het schijnt dus dat manlief zich beheerst ivm de kinderen, hij wil niet dat die ons horen of iets dergelijks. ik heb gisteren es goed met hem gepraat en geeist om niet meer te beheersen. pffff zeg. ik ben benieuwd maar verder gaat het heel goed hoor met ons.
het erg is ook nog, onze kinderen slapen super vast. je kunt er een kanon langs af schieten worden ze nog niet wakker. misschien is het dan toch een smoes?