relatie advies gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door miffy11, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ja maar kom dan niet aan zetten met het feit dat jij geen lende doekje om wilde he;)

2. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    :D :D :D Ik zou dan wegrennen.......;)

3. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

hihihihihihihihhi

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    nee hoor, ik doe alles voor een hartstochtelijke vrijpartij:D

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Naar zijn oerkreten? Ik ook gheghe. Veel plezier;)

6. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @krokus, hahaha, geweldig. kom morgen gelijk kijken of je het overleeft hebt:D;)
    (en of de kinderen wakker geworden zijn:D)

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    zul je net zien dat ze vanavond wel wakker worden. :D

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hahaha ongetwijfeld. Nou dan zal je man NOOIT meer brullen als een leeuw hoor. Want dan zegt hij van ; ,, Zie je nou wel dat ze wakker worden hahaha''

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst

ja idd ja. shit man. hoe los ik dit nu op. dat we toch heftige sex hebben en dat de kinderen door blijven slapen. misschien moeten we ons dan toch maar beheersen, al doe ik dat zelf nooit hoor. maar hij dus wel.

dan toch maar wachten totdat de kinderen uit huis zijn8)

10. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ga naar bed, ik hoop dat het nog wat wordt vanavond. wordt vervolgd haahhahaha. welterusten allemaal

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hahahah. Van die schuimblokken tegen je muur doen, die ze ook in van die geluidsruimtes hebben. Dan kan je flink tekeer gaan hoor.

Maar even serieus, bedoel je kunt heus wel wat geluid maken hoor. Maar zo hard dat je kids wakker worden doe je dat toch ook niet? Kan me niet voorstellen dat je als een idioot ligt te krijsen toch?

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Truste en schreeuwze:p

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    wahaha, van die mona reclame, die hadden van die lege mona-bakjes aan de muur:D:D:D

@krokus, veel plezier en hopelijk slaap je daarna heerlijk:D

14. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Daar word je zo blij van....:)
    En krokus helemaal vanavond :D

15. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hahahaha, daar word je blij van:D:D

16. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Dit topic gaat snel!! Zie hier spannende verhalen voorbij vliegen haha!

Maar goed ik herken het helemaal!
    Hier nog niet eens een kus bij thuis komst of weggaan.
    Ja SOMS krijg ik een kusje omdat ik Marin dat beet heb en hij die wel een kus geeft ...haha.

Tsja ben soms best wel eens jaloers als ik stellen zie die hand in hand lopen, of het heel gezellig hebben.,
    Wij lachen ook erg weinig met zn tweetjes, en dat terwijl ik ergens anders een auwehoer ben..Heb altijd wel lol.

Wij hebben 8 jaar een relatie, en in het begin was het wel anders,
    Maar hij is zo, zijn vader is zo, zijn broer (die is NOG erger), en zijn opa.
    Het zit er echt niet in, komt thuis uit zn werk gaat op de bank zitten zijn series te kijken of gaat in de garage bezig.
    En als we eens serieuze gesprekken hebben is dat meestal in bed.
    Maar hij slaapt ook veel op de bank beneden..Pff gezellige relatie he!
    Dan valt hij in slaap op de bank en word dan niet eerder wakker dan dat ik hem wek sochtends......

Maar ondanks alles wel gelukkig hoor....

17. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, hier zou ik echt niet tegen kunnen :) Wij lachen heel wat af samen - kunnen ook gewoon heel kinderachtig helemaal in een deuk liggen om een kietel-aanval enz. Heerlijk :)
    Kun je dat niet gewoon een keertje doen bij hem? Dat je hem ineens bespringt op de bank ofzo? :D

Tenzij je er zelf geen behoefte aan hebt natuurlijk...? Ik vind het altijd wel erg leuk - geeft zo'n lekker ontspannen gevoel als je ff flink de slappe lach hebt gehad samen.

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dan zijn wij denk ik erg klef.. We lopen bijna altijd hand in hand. Zeggen regelmatig ik hou van jou!

Vrienden vinden ons nog steeds klef.. Kun je na gaan hoe het was toen we net bij elkaar waren hahaha..

Ik hoor dagelijks dat hij me mooi/lief etc vind.. En nu ik bijna 14 kilo ben afgevallen doet me dat helemaal goed!!

Ik zou als ik jullie was toch proberen te werken aan een " betere" band, anders wordt het misschien i.d. een broer/zus relatie!

19. Skye

Skye Niet meer actief

Hier ook een goede relatie, vind ik zelf. Hand in hand lopen zit er niet meer in, is een beetje lastig met een buggy erbij! Maar als Kyra er een keer niet is, dan lopen we dus wel hand in hand. Zeggen elke dag wel 5 keer tegen elkaar dat we van elkaar houden. Hij zegt vaak wel dat hij me lekker, lief en sexy vind. Dat ik de mooiste ben etc, en andersom zeg ik dat ook tegen hem! Wij hebben ook eigenlijk constant lol samen. Kunnen als een stel kleine kinderen achter elkaar aanrennen om elkaar aan te tikken ofzo!! Nemen elkaar vaak in de maling waar andere bij zijn en kunnen daar dan ook het hardst om lachen. Nee ik denk dat mijn man en ik echt perfect voor elkaar zijn. Wij vullen elkaar supergoed aan. We zijn trouwens bijna 9 jaar samen, waarvan 1 jaar getrouwd!

20. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij hebben gelukkig een goede relatie, natuurlijk is het anders dan in het begin. We zijn nu 5 jaar samen waarvan bijna 2 jaar getrouwd. Als we in de stad zijn ofzo zonder de jongens dan lopen we wel hand in hand, als de wandelwagen mee is niet.

Verder doen we nog steeds leuke dingen voor elkaar. En dan vooral mijn man voor mij. Laatst ook, mijn autoramen waren bevroren en had hij er s'nachts een groot hart op gemaakt met i love you. Dat soort dingen vind ik altijd super lief. Geregeld koopt hij een kadootje. We geven elkaar bij thuis komst en weg gaan altijd een kus en zeggen meerdere keren per dag dat we van elkaar houden.We hebben ook vrijwel nooit ruzie. En kunnen ook vreselijk met elkaar ouwehoeren.

Nee ik ben wel blij met mijn lieve man :D

Deel Deze Pagina