vanavond staat er een dvdtje met kaarsjes op de planning @ marjolinos, daar houd ik je aan ff offtopic, hoe bevalt het? vriend is erg enthousiast over je, hoor alleen maar positieve verhalen!
Heb wel ff meegelezen, en ben ook wel benieuwd naar de wilde verhalen van krokus ontopic: ik heb wel een goede relatie. Echter overdreven 'klef' zijn we niet. Hand in hand soms, ligt eraan of we met kids (en dus kinderwagens) zijn of lekker samen. Kus vaak wel bij weggaan en thuiskomst en ook lepeltje-lepeltje liggen we vaak wel een deel van de nacht. En samen bank-hangen kunnen wij ook erg goed! Complimentjes daarentegen weinig. Hij had wat lekkers meegenomen uit de winkel en ik zeg: goh en dat terwijl ik juist wat minder wil snoepen. Krijg ik als reactie: dat hoeft van mij toch niet. Dus ik zeg: goh, dan mag je wel eens complimentje doen. Krijg ik als reactie: het is toch goed zo, als ik er anders over dacht zou ik t wel zeggen (met brede grijns) Beetje de omgekeerde wereld dus Maar jij bedoelt t wel goed.
dat is zeer prettig om te horen vind het ook leuk hoor, alleen mag het van mij wel wat drukker zijn! Hoe was het gisteravond? hier gisteren ook alleen maar kaarsjes aan en lekker op de bank! heerlijk!
niks gehad en gister ook niet. pfffff, ik word er moedeloos van. dit keer was ie moe, maar ooit komt het er weer van... hoop ik....