Show je speelkamer van je kindje.

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik weet dat er veel show me dit en show me dat topic's geopend worden.
    Maar wij hebben een aanbouw aan ons huis, en daar willen wij een speelkamer + computerkamer van maken.
    Wij krijgen een nieuwe computer en nu willen wij een grote lange tafel maken van stijgerhout.
    Maar nu willen we ook alvast ideeen opdoen voor een speelkamer
    Zullen jullie een foto willen plaatsen van jullie speelkamer dat we wat ideeen op kunnen doen?
    Ik ben wel heel erg van de ruitjes en bolletjes.
    We willen het heel erg gezellig maken, alleen ik weet nog niet helemaal hoe we het moeten doen.

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier niet de luxe van een apparte speelkamer, hier speelt ze gewoon in de woonkamer of slaapkamer(al heeft ze wel groot deel van de woonkamer in beslag)

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hier hetzelfde :D Mijn zoon speelt ook in de kamer en heeft ook de halve kamer in beslag haha. 's avonds ruim ik de boel weer op en 's ochtends komt het weer door de kamer ;)

4. Female

Female Niet meer actief

Lijkt me alleen maar onhandig, een aparte kamer.
    Heb ze liever in de ruimtes waar ik/ we zelf ook ben/ zijn.
    Gewoon in de woonkamer/ keuken/ badkamer dus...

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

dan kan ik me hele huis wel showen ;)

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hier precies hetzelfde. ;)

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook grotendeels het hele huis, al heeft Quinn weer zijn eigenhuisje waar hij veel in speelt

Zal eens kijken of ik nog een foto heb ervan

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Dit is Quinn zijn eigen huisje/plekje
    Het tafeltje staat er niet meer in, meneer wilde meer ruimte hihi

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    OHH Ikke, dat is leuk! iets om te onthouden voor als we gaan verhuizen!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik vind het ideaal, een plek voor het speelgoed, zijn eigen plek naar waar ik hem kan verwijzen en de maat, die kan je dus helemaal zelf bepalen en het is goedkoop

11. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Leuk zeg ikke! Hier geen ruimte voor....

12. Tamio

Tamio Niet meer actief

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Ikke, leuk zeg! Hebben jullie dat als bouwpakket gekocht? Of zelf gemaakt? Kastje lijkt me van Ikea, dwz wij hebben zo'n grote in de huiskamer staan die er erg op lijkt. Vind het er erg knus uitzien en ben benieuwd waar je het gekocht hebt.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nee hoor, gewoon zelf gemaakt
    mdf gekocht bij de bouwmarkt, op maat laten zagen en inelkaar gezet en geverft

Het kastje komt van de praxis, plus mandjes is dat, en in ieder mandje zit dan het zelfde soort speelgoed

15. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Och ja, zag toevallig vanmiddag bij de praxis zo'n kastje staan, alleen dan langwerpig. Mijn zoontje BLEEF die mandjes eruit trekken en heb het ding bijna vervloekt :D
    Wij hebben een beetje hetzelfde idee, zo'n grote kast met vierkante vakken en in de onderste 5 bakken erin met hun speelgoed. Erg ideaal. Ben nu eigenlijk op zoek naar een soort van speelhuisje/met dak voor eventueel commode (ookal wordt die hier niet heel vaak meer gebruikt) voor op de slaapkamer, vandaar mijn interesse :)

Leuk gemaakt hoor!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja mandjes zijn hier ook geliefd bij Quinn.
    Ik wissel de mandjes ook vaak om, en dan heeft hij weer een nieuwe uitdaging haha

Ik vind het echt ideaal, gewoon een vaste plek voor zijn zooi, en vind het ook prettig dan ik hem kan verwijzen naar zijn huisje.

17. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Hoi,

Wij hebben wel een aparte speelkamer of zeg maar gewoon het hele souterrain. Ik vind het ideaal, staat een videorecorder in een tv met alleen tekenfilmkanalen, bank, 2 kasten met speelgoed en veeeel kussens. Verder gewoon zo ingekleed met wat voor handen was mbt vloer en muren. Ze kijken er dus tv, knutselen en spelen er. Ik snap wel dat je met nog hele kleine kinderen je ze gewoon bij je in de ruimte moet hebben maar als ze wat ouder zijn is dit echt ideaal, geen rommel meer in de woonkamer of in hun eigen slaapkamers!

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Tjessia, vanaf hoe oud spelen ze daar? Ik heb namelijk een zolder die we om kunnen toveren tot speelparadijs, maar daar zijn ze nu nog wat te jong voor (bijna 3,5 en 1,5 jr)

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben de achterkamer gebruikt voor al het speelgoed.. zo kan ik ze in de gaten houden en lig al het speelgoed bij elkaar...

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hier geen apparte speelkamer maar een appart speelhoekje met een tafeltje en wat mandjes met speelgoed een stoeltje een lampje anders kan meneer niets zien ( zijn ze eigen woorden ;) )

Deel Deze Pagina