relatie beeindigen-kinderen- hypotheek hoe werkt het?

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnebloem321, 13 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    een paar vragen:
    Zit er dan min €100.000 overwaarde erop?
    Wat gaat hij straks betalen aan kinderanimatie?
    Wil hij zijn overwaarde deel gebruiken om een ander huis te gaan kopen? En zijn inboedel?

Al bedacht hoe je straks de zorg over de kinderen gaat verdelen?

En niet geheel onbelangrijk: is een derde in het spel. Als er een ander is: dan zijn er haatgevoelens. Meestal is dan uit elkaar gaan een stuk lastiger.

2. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hier had ik ook een huis met ex zonder samenlevingscontract etc. Ook alleen op zijn inkomen, beter gezegd ik ben er bij de hypotheek pas in de middag bij gezet toen hij in de avond zou gaan tekenen. Maar dat is een ander verhaal want daar speelde wel iets anders ik ben niet op mijn verzoek erbij gezet maar mijn ex blijkt dat verzoek te hebben gedaan zonder mijn medeweten. Zijn we pas later achter gekomen, ik ben er met een rotsmoes bij gekomen door een, achteraf gezien, ..verhaal vanaf zijn adviseur wat niet bleek te kloppen. Ik was jong en naief en had er de ballen verstand van.

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik zie nu inderdaad dat het kan. Het verbaasd me wel dat je die keuze maakt. Ook bij overlijden of dergelijke levert dat veel gedoe op.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Je kan achteraf ook gewoon dingen regelen. Overlijdensrisicoverzekering, testament etc

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu is @zonnebloem321?
    Heb je iets aan onze antwoorden of heb je het heel druk ergens mee dat je niet reageert? Kan allemaal hoor, dat snap ik best maar de nieuwsgierigheid wint nu bij mij omdat we best hard mee hebben gedacht en vragen terug hebben gesteld :)

einad vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina