Welke apps/streamingdiensten zijn nu echt onmisbaar (of tenminste toch van meerwaarde)? Wij hebben een nogal gaaf sinterkerstennieuwcadeau gekregen - mag bijna een thuisbioscoop heten. En daar willen we natuurlijk het maximale uithalen. We hebben Netflix, Videoland, Prime, YouTube, Disney+ en Spotify. Maar wat is eventueel aanvullend nu echt nog leuk? HBO, NLZiet? We hebben geen regulier tv abonnement meer en missen dat maar heel zelden dus vraag het me af? En welke andere apps zijn eventueel nog een leuk extraatje?
NPO Plus is dus een extra service voor mensen die dit graag willen. Het gratis NPO Start blijft gewoon bestaan. Wat is het verschil tussen NLZIET en NPO Plus? NLZIET is een samenwerking tussen SBS, RTL en NPO, waar je met een abonnement van € 7,95 per maand de uitzendingen van KIJK, RTLXL en NPO Plus kunt bekijken.
Hbo en Apple TV plus vind ik leuke diensten met goede series en NL Ziet idd om toch af en toe iets van normale tv terug te kunnen kijken. Als je van Formule 1 houdt is F1TV pro ook leuk. Pathé is ook leuk.
Wij hebben buiten wat je al noemt NLZIET, discovery plus (incl TLC ) en Viaplay voor de F1. Overigens vind ik Prime wel erg weinig nieuwe series online zetten.
Precies dit. Zo ideaal! Geen reclame vaak vooruit kijken. Soms ook fijn om geen films of series te kijken maar " gewone" tv.
Maar tv kijken we zeer zelden (NLZiet hebben we inmiddels ook afgeschreven haha) en de diensten die we hebben, hebben allemaal meerwaarde voor ons.