PCOS en 1x Clomid 50 mg

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door aileenn, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0
    Dag lotgenoten,

ik wilde ook hier even mijn verhaal kwijt..ik ben vorig jaar gestopt met de pil.. toen bleek uiteindelijk dat pcos had met een te langzaamwerkende schildklier ziekte.. Na vele bezoeken aan de gyn. heb ik de provera gekregen met 50 mg clomid. Ik ben vandaag opnieuw naar de fertiliteitsarts geweest voor een echo.. bleek dat clomid niet was aangeslagen..:( erg betreurend...maar goed, ze gaat deze deze cyclus nog zeker 2 keer kijken of een eitje uberhaubt nog rijp wordt.. we zullen zien.. bij mijn vriend gaan ze nog een onderzoek doen voor zaadtest..

Hebben jullie hier ook ervaringen mee??

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dat gebeurt wel eens vaker, maar wel erg vervelend voor jou.

Wellicht zul je de volgende ronde 100 mg moeten gaan gebruiken. Mocht dat ook niet aanslaan, dan zul je 150 moeten gebruiken. Hierna komt eventueel spuiten. Met spuiten kun je net zo lang doorgaan totdat je een ei hebt, dus dat is wel prettig.

3. maaike80

maaike80 Niet meer actief

hoi aileen,

Je kunt als je het leuk vind zo met ons mee praten. Wij zijn ook allen net begonnen met clomid. We staan onder pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen.

groetjes marije:)

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi,

Genoeg dames met ervaring hier (zowel positief als negatief) en genoeg topics. Sluit lekker aan bij een van de topics. Dan heb je wellicht steun en kun je je verhaal kwijt. Sterkte en succes gewenst!

5. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0
    Dat is fijn om te horen Maartje...Dank je wel daarvoor..
    Mol ik zal me aansluiten bij die topics.. aangezien ik hier nieuw ben was het makkelijker om zelf een topic te openen... Maaike ik hoop dat ik die topic kan vinden, het zou wel fijn zijn om met nog meer lot genoten hierover te hebben:)

Deel Deze Pagina