relatie en sex na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Anne81, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben het eigenlijk wel met San79 eens.
    Al vind ik de manier waarop de partner van de ts het duidelijk wil maken wel een beetje belachelijk. Hij kan ook best rekening houden met haar natuurlijk.

Maargoed, ik snap best dat je na een paar maanden zonder seks redelijk gefrustreerd bent.

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh wat raar, ik heb iets heel anders gequote dan ik dacht...

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hand en mondwerken houden doorgaans p*pen en aftrekken in.. ik denk dat daar mensen op doelen? Strelen en zoeken vind ik niet onder seks zelf vallen.. en TS heeft het over gemeenschap zelf...

@linda86; En gefrustreerd na een paar maanden geen seks pfff zielig zeg :rolleyes: jemig zeg draai de rollen eens om een man zou minimaal 5 jaar geen seks willen na zoiets als HUN het moesten doen, ik vind dat vrouwen nog best meeverend zijn hoor... ;)

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Nou, noem me maar zielig, maar ik kan echt niet zolang zonder seks hoor. En dan hoeft het niet eens het echte werk te zijn, met andere dingen ben ik ook wel tevreden ;), maar ik snap het goed dat men na een tijdje wel weer iets wil doen qua seks. En tuurlijk vind ik dat een man respect moet hebben voor zijn vrouw/vriendin, zeker na de bevalling, maar ik vind gewoon niet dat je kan verwachten dat een man het niet probeert aan te kaarten na bijvoorbeeld 2 maanden. Je kan het op z'n minst proberen. Als het echt pijn doet of gewoon niet lukt, tja dan heeft 'ie natuurlijk pech, maar dan zou ik dus idd wel hand- en mondwerk willen doen (zowel geven als nemen). Overigens vind ik knuffelen, zoenen en strelen ook héél belangrijk in een relatie hoor! :)

5. Marcello

Marcello Nieuw lid

2 feb 2009
    1
    0
    0
    Wellicht goed om de andere kant van het verhaal te horen... ik kijk toevallig op deze site op zoek naar andere verhalen en kom dus mijn vrouw haar bericht hier tegen.

- ik mag niet eens naar haar kijken, dit is al teveel.
    - na de bevalling uiteraard komt de kleine op plaats 1, daarna partner dus op plaats 2, echter plaats 2 moet niet aanvoelen als plaats bodem... uitleg; sinds de bevalling is elk moment die we samen kunnen hebben voor haar een reden om achter de pc te duiken. bijna geen enkele vorm van fysiek contact meer, geen kus, niet gezellig tegen elkaar aan hangen op de bank etc etc. Ik moet er om vragen, en dat is ook al verboden... Dus enige zin zelf maken begint ze niet eens aan.

Vrouwen jullie weten dondersgoed dat als jullie een man negeren dat ze juist gek worden.

Ik ben 3 dagen gaan werken om ook voor de kleine te gaan zorgen, heb ook dingen "opgegeven" voor de komst van de kleine, zie het niet als een opgave want ik doe dit graag. Een kind krijgen was en is nog steeds het mooiste en belangrijkste voor mij in het leven.

Ik voel me volkomen genegeerd door mijn eigen vrouw, en dat bedoel ik dus niet over seks, maar op alle fronten.

goed ik zit me hier te verdedigen en dat is niet goed, zou niet hoeven in een relatie, tijd om naar huis te gaan voor een goed gesprek

dank San79, voorbeeld van het vrouwelijk knuffelen was een goeie vond ikzelf[/quote]

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hm ik denk dat jullie eens heel goed met elkaar moeten praten want dit klinkt niet als een gezonde relatie als je het mij vraagt.

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ow DAT is wat ik gequote heb, ik snapte zelf door de verwarring van San79 niet meer wat er werd bedoeld haha.

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    MARCELLO dat klinkt ook niet goed, wat ik zal zei JUIST het andere contact (gezellig samen op de bank, lekker kleppen, kaarsjes aan en gezellig samen eten als de kleine op bed ligt) samen onder de douche e.d. DAT zijn WEL dingen die ik heel belangrijk vind maar staan voor mij los van seks, maar intimiteit heeft iedereen nodig! LOGISCH ook jij, dat ontbreekt ik denk als jouw partner die dingen WEL had gedaan je het "seks gedeelte" al stukken minder had gemist (of even het geduld ervoor kan opbrengen omdat je ziet dat ze haar best doet met haar nieuwe rol e.d.)

Het moet idd wel van twee kanten afkomen als je als vrouw zijnde je best doet om je relatie zelf leuk te houden (al lukt het qua seks even niet) kan je daar als man zijnde ook meer geduld voor opbrengen dat snap ik.. en snap ook dat je daar flink van baalt, ik zeg nooit nummer 1 of 2 ja wij zeggen altijd overdag is Dean even 1 en savonds is hij mijn nummer 1 (gedeelde plaats) dat zou hij ook niet anders willen zien maar er zit idd verschil tussen je man compleet negeren en totaal geen moeite in je relatie stoppen en gewoon bv even geen zin in seks hebben (of nog niet kunnen in sommige gevallen) maar ik denk dat twee dingen door elkaar heen worden gehaald en dat is in je relatie intimiteit en het werkelijke seks gebeuren.. aan jouw verhaal lees ik duidelijk af dat je zonder seks nog wel kan leven maar zonder contact niet.. HEEL LOGISCH!

9. Anne81

Anne81 Actief lid

26 nov 2006
    168
    0
    0
    okee bedankt dames, dit ging even helemaal de verkeerde kant op maar we hebben het PRIVE uitgepraat en begrijpen elkaar weer nu

10. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    oeps, had hier net een heel verhaal getikt en per ongeluk gewist. Negeer mij maar. :oops:

11. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Sorry hoor, maar moet eigenlijk wel een beetje lachen. Ik zie nu een beeld voor me van een vrouw met een hele grote oma-onderbroek en een mega kraamverband erin op haar knieën voor haar man zitten voor wat huig- en zuigwerk. Errug sexy :) :) .

Hier thuis is de poort gewoon een aantal maanden gesloten geweest totdat ik aangaf dat ik er weer klaar voor was. En gelukkig had mijn vriend daar gewoon begrip voor, zoals het hoort.

12. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Sorry, ik had niet alles gelezen, maar ik ben blij dat jullie het samen uitgepraat hebben.

Geniet van elkaar en van jullie kindje.

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    he nu heb ik dat beeld voor me (en bedankt he Willes ;) :) )

14. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    ok, nu heb ik misschien makkelijk praten maar bij mij was de sexdrive na 2 wkn al terug en was het vriendlief die niet durfde uit angst me pijn te doen.

Maar je moet het doen wanneer jij dat wilt! Wanneer jij het gevoel hebt dat je er aan toe bent.

Ennuh niet geheel onbelangrijk.... beseffen dat je niet alleen mamma bent maar daarnaast ook nog partner van en gewoon je eigen persoontje. (want laten we eerlijk zijn, in het begin voel je je alleen maar de mamma van....)

Deel Deze Pagina