Mijn man ik zijn niet bewust bezig voor een tweede maar gebruiken ook geen voorbehoedsmiddelen. Bij onze eerste hebben we een IUI behandeling gehad, gelukkig was de eerste raak! Volgens de arts kunnen wij op de normale manier zwanger raken, wel heeft mijn man iets verminderde zaadkwaliteit en ik cyclussen die variëren van 28 tot 32 dagen. Nu hebben wij op dag 13 en 14 seks gehad. Zit nu op dag 21. Heb rond dag 16 tot en met dag 19 veel witte, geurloze afscheiding gehad( heb ik normaal niet). Ben al anderhalve week erg moe en vannacht diarre gehad( 1 x) en lig nu op de bank. Niet lekker.. Bij S had ik helemaal geen symptomen en weet ondertussen heel goed dat mijn lichaam me voor de gek kan houden. Wat denken jullie van deze symptomen en mijn verhaal? Graag hoor ik jullie mening?
sorry, symptomen zeggen bij mij helemaal niets, heb ze allemaal gehad, heb ze een aantal maanden niet gehad, en tot nu toe geen succes helaas
Bedankt voor je reactie! Weet stiekem miss ook wel dat het niets is.. Heb natuurlijk een redelijk traject afgelegd waaruit S is geboren. Vind het alleen zo vreemd dat ik deze klachten echt nooit heb.. Jij heel veel succes en hopelijk is het snel raak!
Hoi hoi! Ben nog nooit zwanger geweest, maar ik heb afgelopen maand wel een heleboel nieuwe "symptomen" gehad. Helaas was het niet raak, dus hield mijn lichaam mij echt voor de gek. Bij jou zou het natuurlijk wel raak kunnen zijn... toch maar even afwachten en testen een dagje na je NOD... Succes!
Hallo ik heb een vraag.. ik heb altijd een hele ongerelmatige ongesteldheid gehad maar de afgelopen paar maanden ongeveer half jaar is het aardig regelmatig soms 1 of 2 dagen ernaast.. nu heb ik op 27 en 28 februari onveilig sex gehad met mijn vriend beide vruchtbare dagen had ik uitgerekend op Internet.. 28 feb zou zelfs mijn eiersprong zijn.. Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben aangezien ik altijd zo onregelmatig was. groetjes
Symptomen zeggen, net als de sommige andere meiden, mij ook niets. Zo dacht ik 2 keer zeker te zijn dat t raak was. Maar helaas.