Ik hoorde van een vriendin dat ze verkleuren en er blijft niks van over! Ik moet volgens haar naar een fotozaak en ze daar laten afdrukken op fotopapier! Wat doen jullie ermee of wat hebben jullie ermee gedaan?
niks van waaar ik heb de echo foto's van me zoon nog en die is 6 jaar oud zien er nog mooi uit je moet ze natuurlijk niet in zon en weer laten maar een mooi plakboek maken of zo
Ik weet niet of ik maandag 1 krijg maar ik maak sowieso een foto ervan als ik 1tje krijg. En krijg ik geen 1 dan maak ik wel een foto van het scherm
Ik heb ze in het 'beginnende' fotoalbum geplakt , en er uitleg bij gezet, vind ik persoonlijk leuk voor de kleine als die groter is. Ik heb dit nagevraagd, en ze vervagen alleen, als je ze plastificeert! Dan slaan ze donker uit! Als je ze goed bewaard, en evt. inplakt, blijven ze mooi (net als foto's die je hebt afgedrukt!)
Ik heb er zelf altijd direct foto's van gemaakt. De echo's zelf zijn overigens nog in prima staat, ook die van mijn zoontje van 2,5, maar ik vind het voor mezelf prettig om er nog een goede foto van te hebben, móchten ze dan ooit verkleuren dan heb ik ze in ieder geval toch nog goed
Niet in de zon of hitte dan blijven ze meestal wel mooi.. Het is gewoon thermo papier waar vaak bonnetjes van een winkel ook van zijn als je een aansteker onder het bonnetje houd dan word het hele bonnetje zwart het lijkt alsof er met inkt op geprint word maar het is gewoon hitte op de juiste plaatsen. Dus in een album moet het wel goed gaan (tenzij het ooit 50 graden in Nl word en je weet het niet er gebeuren rare dingen met het weer )
Mijn moeder heeft die van mij al bijna 22 jaar en zien er nog perfect uit. Wij hebben ze gewoon ingeplakt.
k heb ze ingescand op de pc en heb de orginele in lijstjes gedaan en opgehangen in de babykamer waar niet zoveel zon schijnt nu zit tog vaak de gordijn dicht ze zien er nog goed uit
ik heb ze ingeplakt in een babyboekje. heb ze ook ingescant en opgeslagen op de computer.. Liefs kiss
O, ja Je moet zorgen dat de spullen die je erbij plakt (het papier waar het op geplakt wordt bijv.) zuurvrij zijn, anders vervagen de kleuren uiteindelijk, en het is allemaal al niet zo duidelijk. Echte fotoalbums zijn ook zuurvrij. Anders moet je effe bij de pippoos kijken. Linda
Ik heb ze dus ook ingescand omdat ze kunnen gaan vervangen (bij zonlicht e.d.). Dus heb ze opgeslagen op de PC. Ik wil ze nog afdrukken op fotopapier en dan gaan ze in een album....
ik heb alle fotos gewoon in een fotomapje gedaan en ook heb ik er veel op een cdrom gezet zodat ik ze altijd nog kan afdrukken.