Ik kan er maar niet opkomen en kan hem niet vinden online. Het enige wat ik erover kan vertellen is dat het gaat om een bord waar op de hoeken een kikker is. Die kikkers kunnen ik dacht balletjes vangen. welk spel is dit? Mijn man zei net opeens waren het geen nijlpaarden ipv kikkers? Nu ga ik daar zelfs over twijfelen. Kan iemand me helpen? Ik had hem dacht ik eens gezien in de blokker folder rond sinterklaas (bewaarboek) kan hem daar online niet vinden. Ook Intertoys de spellen afgegaan niks gevonden.
Jaaa dat is hem!! Ik zie bij de bart smit? Daar had ik nog niet gekeken (was er pas trouwens nog geweest en niet eens gezien hoe erg haha!
Volgens mij heet het gewoon 'Kikkerspel' Dit bedoel je toch: Kikkerspel Maple Toys spelletjes folder aanbieding bij Bart Smit - details
Was het het spel kikkerspel die onder je reactie staat? Zal ik eens kijken daar. We hebben nl geen bart smit wel een kruidvat.
Dacht dat er een bord bij zat maar zo vind ik hem ook erg leuk. Had zelfs op bol gezocht en op google onder spel kikkers en dan nog kreeg ik dit spel niet. Had het om moeten draaien haha!
Die kwam ik idd wel tegen. De kikker variant vind ik wel leuker als ik dat zo zie. Ook net wat groter dus makkelijker met kleine kinderen lijkt me
Hij is online ook niet te vinden op Bart Smit als ik op de naam zoek. Zag ook dat de aanbieding van een paar jaar terug was.
Dank je wel. Ga eerst nog even rondsnuffelen of hij hier stiekem ergens te koop is. Anders betaal je verzendkosten nl.