ohhh ik vind het zo zielig, heb echt zitten janken bij deze foto's pffff http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/ar ... l#comments
OMG! ik weet niet wat ik zie zeg! ik herkende hem niet eens! wat verschrikkelijk voor hem! zit met tranen in m'n ogen te kijken naar de foto's, wat heb ik het met hem te doen zeg
Hier schrik ik wel even flink van zeg... Er is gewoon niks meer over van die man. Ik hoop dat hij er nog weer bovenop komt, maar ik hou mijn hart vast...
Volgens mij is er geen kans meer op genezing wat ik pas had gelezen Verschrikkelijk om deze foto's te zien en om iemand zo te zien aftakelen.
Ik schrok wel even toen ik deze topic zag staan was even bang dat hij al overleden was. Erg die fotograven zeg, laatste stadium laten ze hem nog niet met rust
Wat verschrikkelijk zeg, was altijd zo'n knappe man en legendarisch in Dirty dancing. Helaas kun je van alvleesklier kanker niet genezen. Heb het mee gemaakt met mijn oom. Was een beer van een vent van 2 meter lang, tijdens zijn ziekte bleef er niks van over. 3 maanden na diagnose is hij al gestorven door die klote ziekte. Vind het een vreselijke manier om zo af te takelen.
Wat ongelovelijk laag bij de grond om die man zo op beeld vast te laten leggen. Hij hoort respect te krijgen en niet zo neerget te worden door de media
Jeetje ik schrik hier echt zo erg van Ik heb het zo met die man te doen. Ik krijg er gewoon helemaal koude rillingen van Inderdaad verschrikkelijk dat ze hem nog zo erg achtervolgen. Geef die man zijn privacy zeg.
jeetje ik herkende hem ook niet. Je kunt het eigenlijk niet geloven dat dit patrick swayze is. Vind het zo erg hij is nog zooooo jong 56 jaar dat is toch niks
hij heeft nu ook zijn behandelingen stop gezet en gaat nu door tot zover t door kan gaan. hij gaat nu alleen nog maar genieten van zijn dierbaren en vrienden. zo zielig en ze laten hem niet met rust. die man moet gewoon zijn rust krijgen die hij verdient.
Ik was (net zoals anderen waarschijnlijk) alleen al erg geschrokken bij de titel. Ik dacht ook al dat hij overleden was. Maar wat verschrikkelijk om die foto's zo te zien. Wat is kanker toch een verschrikkelijke ziekte (heb zelf al 2 dierbaren er aan verloren, opa en oma). Ik vind het respectloos van de media dat ze hem nog gefotografeerd hebben. Deze lieve man verdient zijn rust en ik hoop dat hij nog kan genieten van zijn dierbaren en vrienden om zich heen zolang het nog kan. Love this guy!