http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/)/components/actueel/rtlboulevard/2009/05_mei/entertainment/articles/19052009_exclusieve_fotos_Yolanthe_Wesley.xml de foto's dat ze staan te zoenen... volgens rtl.. mja zo duidelijk is het nu ook weer niet vindt ik. beetje jammer van het huis, de tatoo etc. Ben benieuwd wat Jan ervan vindt. Sneu voor hem hoor dat zij er nu zo uit komt.. beetje cheap..
lees net op fok dat hun managment het officieel bevcestigd hebben dat ze uit elkaar zijn waren ze al een tijdje maar wouden het nog ff stil houden
Bah Yolanthe zoenend op rtl met wesley sneijder in RTL Boulevard.... zo zie je maar weer, het meisje lijkt zo onschuldig altijd... (nepperd!)
maar goed waaromis zij een nepperd,volgens het management was het al eerder uit, dus was ze toch vrijgezel. misschien niet echt slim hoe ze dit hebben aangepakt, maar goed.
Ze schijnen 2 maanden geleden al samen te zijn gesignaleerd. Ik kan me niet voorstellen dat ze het al ZO lang geheim houden. Maar goed, het zijn allemaal maar verhalen natuurlijk dus heb geen idee
Ik vind vooral de manier waarop ze uit elkaar zijn gegaan walgelijk ik bedoel voordat je met andere mannen gaat rommelen kun je het me je huidige vriend toch beter eerst uit maken ??? Dit is al de 2de x dat ze hem bezodemietert terwijl ze met Jan was vind het een rot streek dat hij er op deze manier achter moet komen.
Ze zeggen dat het al een tijdje (2 weken) uit was maar nog niet naar buiten was gebracht. Ik snap dat niet dat ze hiervoor hebben gekozen want dan kun je dit soort dingen verwachten. Tis ook niet zo dat ze de laatste tijd niet samen naar buiten zijn getreden. Vorige week waren ze nog bij een Q-Music feest in Volendam en deden gewoon verliefd. Raar hoor. Dan is het toch niet raar dat mensen je een goedkope trien vinden als ze lezen en zien dat je met Wesley Snijder op stap gaat etc. .. Vindt het wel sneu voor Jan, het gaat een beetje over zijn rug. Huis laten bouwen, allemaal naar wens van mevrouw, tatoo om je liefde te tonen.. en dan dit, als een vogel die op je kop schijt.. niet goed genoeg.. bye bye.. en een rap na geven. Zusje van Jan mag weer niks zeggen in de media.. denk je je eigen hachje te redden op deze manier, krijg je het dubbel en drwas op je bord. Plus het is nog eens NIEUWS op NOS/RTL/SBS .. om je dood te schamen.. t zijn verdorie geen leden van het koninklijkhuis oid!! Sjonge jonge. Nou we zien het wel. Ik hoop dat Jan ooit een hele leuke meid vindt die wel alles waardeert en die er wel voor hem is, (Y sliep veelal in hotels in Adam). Y is nog lang niet uitgebeest en zal na Wesley nog vele anderen slijten naar mijn idee. Wat zou de TROS ervan vinden?
Voorpagina nieuws nou wat een nieuws joh er gaan zoveel relaties over op een dag!! ennnuh die sl*t staat gewoon te zoenen met Wesley in de garage how Cheap can you be!! Is die Wesley nou ook getrouwd?
Voorpagina nieuws nou wat een nieuws joh er gaan zoveel relaties over op een dag!! ennnuh die sl*t staat gewoon te zoenen met Wesley in de garage how Cheap can you be!! Is die Wesley nou ook getrouwd?
nee die is onlangs gescheiden van zijn Ramona.. mm ff opzoeken hoe en wat.. hehe.. misschien een verbandje te leggen (ga meteen solliciteren bij Prive) lol
Eind januari dit jaar.. er gingen toen al geruchten dat hij een affaire zou hebben met een journaliste.
Potverdrie! En nou gaan Adam Curry en Patricia Paay ook al uit elkaar! Waar gaat het heen in deze wereld? Serieus meiden, waar maken we ons druk om?
haha ik geloof er niks van! Volgens mij zijn dat smoesjes om alles uit de wereld te helpen en haar in een goed daglicht te zetten! Zit Wesley ook in voetbalvrouwen dan? Plus waarom keken ze dan zo goed of er camera's in de buurt hingen.. vindt het wel wat verdacht.. wie ook?
Jah ik vind het wel een beetje opgeblazen allemaal!! maar wesley zit niet in voetbalvrouwen maar ik wel een voetballer
Hmm dat zou natuurlijk ook nog kunnen , een stuntje voor voetbalvrouwen ... Dan hebben ze iedereen wel behoorlijk in de maling genomen Maar of zo´n Wesley Sneijder zich voor zoiets laat paaien , lijkt me sterk gezien zijn scheiding nog niet zo lang geleden ..
ik wist dit 2 maanden geleden al! Ik ken iemand die het manegment kent van hun. Die vertelde mij 2 maanden geleden al dat Yolanthe en Jan uit elkaar gaan, omdat yolante wat met wesley snijeder zou hebben! Dus dit speelt al minimaal 2 maanden! Ik geloofde het niet, en zag er dus ook nooit iets over op TV, en ind. je zag ze nog overdreven verlieft doen op TV. Maar die persoon zei: let op, eerdaags zul je het zien bij shownieuws! Gister aaf dus! Vind het sneu hoe het gelopen is, maar ook voor hun is er een gewoon leven en dus een gewonen realiteit! Al moet ik zeggen die yolanthe..pffffffff kus miek