hoi lieverd pik dit niet alstublieft,jij en je kindjes hebben het recht op een fijn leven. jullie zijn veel meer waard dan dit . heel veel sterkte en een dikke knuffel. groetjes
voordat ik ook mijn mening ga spuien over 'gewelddadige' relaties, hierbij een tip: Omdat je geen idee hebt of je bij hem wilt blijven of niet en je eigenlijk in de knoop zit.. stap dan uit deze situatie.. ik snap dat het logistiek heeeeeel lastig zal zijn, maar probeer afstand te nemen van hem... Probeer in samenspraak even een break: beste is als hij tijdelijk ergens anders woonruimte zoekt. meteen bij hem weggaan maakt alleen maar meer boos en heb je niets aan.. Stel hem voor om even een break te nemen. misschien komen jullie er straks beide achter wat het beste is. En niet om het allemaal nog erger te maken dan het is: zijn gedrag klinkt alsof hij een ander heeft.. afstandelijk etc.. In elk geval, als je vandaag niet weet wat je moet doen, weet je het morgen ook niet als je in de zelfde situatie blijft 'hangen' dus neem een stap, maakt niet uit welke. sterkte en succes
Kippevel... hebben we dezelfde ex? Jeetje meid ik heb het ook veel te lang gepikt, verschrikkelijk at gevoel. Ik huilde me elke nacht in slaap en was gewoon bang in mn eigen huis! Kies voor jezelf, kies voor je kinderen!!! Echt doen want dit kan niet!!! Bij mijn ex weg gaan was het beste wat ik ooit heb gedaan, ookal heeft het me even geduurd deze stap te zetten! Kun je ergens terrecht? Ga alvast informatie inwinnen zodat je de stap durft te nemen! Suc6 meid, ik weet hoe het is, Kies voor Jezelf & je kids!!!! *knuf*
Wegwezen bij die doedel... ben je niet waard! Een vent die zo tegen zijn vriendin praat is geen vent, maar eigenlijk een mietje. Bang voor zichzelf of om een leven aan te gaan. Ik zeg, dumpen die handel...
Maatschappelijk werk is gratis hulpverlening en in ieder stad/dorp aanwezig. Je hebt ook geen verwijzing van de HA nodig. Zij kunnen je zeker helpen bij het praktische gedeelte mocht je besluiten bij je vriend weg te gaan. Voor iedereen (nouja, de meeste) mensen is er een oplossing qua wonen en financien, maar kan me voorstellen dat je het nu even niet overziet omdat je veel te veel met je gevoelens in de knoopt zit. Daarom is het fijn als iemand met een objectieve kijk op de situatie met jou kan praten je kan ondersteunen waar jij dat nodig hebt. Als je dat op een rijtje hebt, is weg gaan veel gemakkelijker omdat je wéét in welke situatie je dan terecht komt en is de toekomst niet meer zo onzeker. Succes en sterkte! Lijkt me een heel moeilijke situatie waar je in zit.
Luister meid er zijn diverse opties, of pak je eigen koffers in of die van hem.daarna kan je kiezen om weg te lopen of heel hard weg te rennen. Er zijn vast plekken waar je naartoe kan. ideaal is het in geen geval.kinderen worden toch wel groot en de keus aan is aan jou hoe dat gebeurd. kies alsjeblieft voor jezelf en je kinderen.
Als jij dat vrouwtje ben , dan zal ik weggaan als ik jou was! Ik weet het is echt makkelijk om te zeggen maar als er niets te valt goed te maken dan heb je toch geen optie? Je moet hem hard aanpakkn als er wat goed te maken valt. Anders verlies je jezelf en ben je niet dat vrouwtje dat je zegt dat je bent Ik hoop echt voor je dat je realistisch blijft en de situatie duidelijk ziet! Ik vind het absurd hoe hij regels voor jou en je kinderen legt en dan later nog ook jou de schuld geeeft voor financieel?:S ik snap er niets van maar zo iets moet je totaal niet pikken! Je hebt gedaan wat hij wou en dan dit is wat je krijgt? Ik zie dat hij ook manupileert met als jij dat mishandele vrouwtje wilt spelen en dat hij jou schuld is dat hij jou duwt etc omdat jij hem uitlokt! Is BULLSHIT ..is gewoon jou schuldgevoel geven ...sommige mannen zijn daar wel goed in :x Als jij dat vrouwtje bent dat sterk is, doe wat met de situatie maakt niet uit wat het is , zolang jij en je kinderen op 1 komen en gezond uitkomen
Ik heb gepraat en duidelijk gevraagd wat hij nou wil en verwacht van mij.. Z'n gevoel is gewoon minder zegt hij,maar dat verklaart zijn gedrag van het afgelopen jaar natuurlijk niet. Wel verklaart het waarom hij me amper nog aankijkt, en ronduit onaardig en afstandelijk doet. Ik wil bij hem weg, en neem nu de tijd om alles uit te zoeken. Zodat ik alles goed geregeld heb als ik de knoop doorhak. Alle praktische zaken maken het nu moeilijk in mijn hoofd. Het feit dat we uit elkaar gaan gaat me heel veel rust geven denk ik. Ik weet dat ik dit niet verdien en dat ik recht heb op een man die voor de 100% procent van mij en mijn kinderen wil genieten. Maar na al die liefdespech is dat vertrouwen wel weg.. Toch maar heerlijk alleen blijven in de toekomst en genieten van mijn prachtige kinderen. Nu nog even volhouden in deze situatie.. Jullie super bedankt voor alle lieve woorden en adviezen..
Je redt het wel meid, eerst een veilig thuis creeeren voor jou en de kinders, en de rest komt wel, goed hulp vragen en achteraan zitten. Je redt het wel, succes en sterkte
Succes meis sterkte en je komt er wel straks krijg je rust in je koppie t zal niet makkelijk zijn maar t komt echt goed!
Wat ontzettend naar voor je!! Ik begrijp wel dat je het gevoel hebt dat je er voor moet vechten omdat je je kinderen niet wilt teleurstellen maar hetgeen ik hier lees zegt mij dat je kinderen beter af zijn zonder deze fijne meneer. DIT is je leven en die krijg je maar een keer, zorg dus dat het een fijn leven wordt. Wat ik je nog zou willen vragen is mocht je ervoor kiezen om een einde aan de relatie te maken, stel iemand hiervan op de hoogte en spreek bv af dat diegene je belt op een bepaald tijdstip om zeker te weten dat het goed met je gaat. Mijn angst is dat iemand flipt op zo'n moment!
Wauw wat knap dat je dat besluit hebt genomen!!!!! Super goed van je meid, heeeeel veel succes en sterkte en houd ons op de hoogte..
Je zegt het precies goed, je verdiend een man die 100 % voor jouw en je kinderen gaat! En zo'n man is er echt wel, alleen moet je hem nog zien te vinden. En er vooral voor zorgen dat je geen man NODIG hebt. Dat voorkomt dat je weer in dezelfde situaties terecht komt. Een partner moet een goede aanvulling zijn. veel sterkte gewenst!
Heel veel sterkte en vooral geluk met je beslissing ! Eens je de knoop doorhakt, zal er een enorme last van je schouders vallen. Net zoals er nog enkele zeiden hier, zorg dat er iemand is (in de zelfde kamer of op de gang, weet ik veel) die onmiddellijk kan ingrijpen moest hij door het lint gaan. Desnoods verwittig je de politie, en vraag je om bijstand, dan leg je uit dat je wil vertrekken uit een situatie met huiselijk geweld en dat je bang bent dat hij opnieuw zal toeslaan als je vertelt dat je vertrekt. En dat je hun hulp hierbij wil hebben. Zorg ook dat de kinderen op dat moment er niet bij zijn, zodat ze er niets van merken, als hij zou uitvliegen, die beelden en woorden zullen ze niet snel vergeten (al is het onbewust, ze zullen dat nog heel lang meedragen). Let dus op dat ze niks meekrijgen van de ruzie of de woordenwisselingen! Ga ervoor meid! Voor jezelf en voor je prachtige kinderen!!! Je zal er geen spijt van krijgen!