Relatie, maar wil bam moeder worden

Discussie in 'De lounge' gestart door lyzanne, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Speelt je leeftijd een rol dat je niet wilt wachten met een kindje? Ik zou ook eerst eens aan je relatie werken en kijken of er toekomst is voor jullie.

Daarbij vind ik het wel heel raar gedacht dat je ook wel een donorvader wil en dan eventueel wel weer samen komt met je nu huidige vriend.

Bovendien is een kindje niet alleen maar rozegeur en manenschijn. Ik heb een heel makkelijke dochter, maar ook haar wil ik wel eens achter het behang plakken en ook met haar heb ik lastige momenten en ben ik blij dat mijn man het even over kan nemen.

Volgens mij realiseer je je helemaal niet wat het inhoudt als je bam moeder wordt. Bedenk je wel dat je ook een huilbaby kan krijgen, je staat echt overal alleen voor.

Ik zou echt eens even heel goed gaan nadenken voordat je zulke stappen gaat nemen.

2. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    hmm daar hebben we weer zo'n topic..

nja ik heb mijn twijfels maar goed, ik vind je verhaal nogal raar..
    als jullie al jaren bezig zijn voor een goede relatie, waarom beginnen jullie in godsnaam dan aan kinderen? een kind is niet 'iets' wat jullie relatie sterker maakt hoor!!

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Is jouw vriend zich er bewust van dat je BAM moeder wilt worden ? En hoe waren jullie plannen als jullie samen zwanger worden ? Is het dan wel samen opvoeden verantwoordelijkheid etc, of is het dan ook op een BAM manier, alleen heb je ernaast zeg maar een relatie met de vader.. ?

4. Dana

Dana Niet meer actief

ja dat gaat dus niet, bam betekend BEWUST ALLEENSTAANDE MOEDER, correct me if I´m wrong.

dan kan je dus geen relatie hebben ernaast, ja kan wel maar dan ben je geen bam meer.

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

volgens mij heeft het geen zin om hier nog te reageren want net zoals een paar andere denk ik ook dat dit weer zo een topic is. ts is binnenkort plots verdwenen en de woordenwisselingen en meningsverschillen lopen hier straks hoog op.

6. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    kan me voorstellen dat je zo denkt lennylen, maar laten we niet te snel conclusies trekken en vooral gewoon voorzichtig zijn.

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

je hebt gelijk frummeltje....ik lees gewoon mee.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Een gewetensvraagje: Stel dat je vriend onvruchtbaar blijkt te zijn, je komt dat op dit moment te weten.. wat zou je dan doen?

9. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    daar ben ik ook wel benieuwd naar..;)

10. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Ik zou ook eerst eens kijken voor een goede relatie denk dat dat eerst eens punt een moet zijn..

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik denk dat de mods weer eens moeten nakijken op dubbel gebruikte ip adressen !!

als dit niet weer een verzonnen verhaaltje is, dan snap ik je echt niet !! het klopt gewoon niet wat je verteld.. en je gedachtengang begrijp ik ook niet..

ik wil wel een heel verhaal vertellen voorals het toch waar is wat je zegt.. maar ik denk dat ik dat toch maar voor de hond zn k**te zou typen...

12. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Dat zou dan wel heel triest zijn zeg als iemand zo aandacht of wat dan ook trekt.

13. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Tja in het geval van "puk" was het ook een heel triest verhaal he.....lijkt me niet dat je net nieuw bent hier en meteen zoiets heftigs deelt, maar goed.

14. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Dat zal niet de eerste keer zijn. ;)

Mocht het allemaal wel waar zijn, hoop ik dat TS de juiste keuze maakt.
    Of eerst aan je relatie werken, óf de knoop doorhakken en alleen verder gaan. Maar niet tegelijk aan een relatie werken en voor een kindje gaan, dat is sowieso geen goede basis én het is niet eerlijk tegenover je vriend.
    Sterkte!

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ha ha, en nu vind ik het eens niet eens een raar verhaal.,...

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik vind het ook geen raar verhaal en vind het jammer dat je hier je twijfels en vragen niet kunt uiten omdat in het verleden mensen het verpest hebben.

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

helemaal mee eens.

Je werkt aan je relatie en wacht met kinderen totdat deze goed is, of je gaat uit elkaar en als alles weer stabiel is dan kan je evt BAM ouderschap overwegen, iets wat heel pittig is en je een goed supportsysteem voor moet hebben, je doet dat niet zomaar even in je eentje..

Ik denk als je dit al overweegt dat het al zover is dat je beter uit elkaar kunt gaan (of je nu wel of geen kind wilt) dat is geen basis om een relatie te hebben vind het zelfs zielig voor je huidige partner, dat je zo al kunt denken vind ik zelf wel heel erg "not done" en erg hard...

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    AAAAAAAAAAAAAAGRRRRR!

Ik voel het zo borrelen... kan er niks aan doen maar zo'n bericht maakt me zooo boos....:$:)

Je hebt een relatie maar wil niet perse met die man een kindje, liever alleen, en je man steunt je niet goed in deze moeilijke periode dus wil je maar alleen verder??????:(

Sorry hoor maar ik zit ook in een mmm traject en ik word soms ook niet gesteund, dat is niet je vriend zijn karakter maar de situatie die het moeilijk maakt...maar dat wil nog niet zeggen dat ik over dat soort dingen ga nadenken. Ik zou ECHT even zelf gaan nadenken, want ik vind het erg raar en vreemd overkomen, sorry...

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wil er niet teveel moeite aan besteden omdat het idd weer zo'n topic lijkt te worden..
    Dus kort maar krachtig, dit lijkt me een hele foute basis voor een kind. Zorg eerst maar eens voor een stabiele omgeving, met of zonder man.

20. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik snap ook wel dat er veel wantrouwen heerst wbt deze verhalen door het verleden.
    Maar aan de ander kant... deze dingen gebeuren, én nog wel gekkere. ;)

En dat ze vandaag een account heeft aangemaakt vind ik geen reden van wantrouwen, want wat had ze eerst moeten doen?
    Een topic openen met de vraag, of ze nou wel of geen zout door de aardappelen moet doen?! (ik noem maar iets).
    Neuh, ze zet die vraag hier neer en het is toevallig haar eerste.

Maar nogmaals, ik hoop dat je tot een goede keuze komt.
    Ik vind het wel bijna respectloos naar je vriend toe zo, het komt ook een beetje egoïstisch over. sorry.

Deel Deze Pagina