Relatie met langere periodes zonder intimiteit

Discussie in 'De lounge' gestart door Lievertjelief, 21 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selinajolie

    11 jul 2020
    74
    36
    18
    Vrouw
    Hooguit week a 2 weken is bij ons het langste, en dat is ook na de bevallingen en miskramen, mijn lichaam tobt niet lang mrt een mk. ik kan me het niet voorstellen dat we maanden of jaren geen sex hebben dan zou ik gaan denken dat hij een ander zou hebben.
    En TS bedoelt met respect voor de mannen, dat de meeste mannen echt niet maanden!!!! Zonder sex kunnen hoor.
     
  2. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Nee klopt daarna heb je filmpjes en twee paar handen voor als man.

    Volgens mij wordt ook nergens gezegd dat die mannen zichzelf niet helpen. Het gaat immers over intiem zijn en dat doe je imo met z'n tweeën.

    Ik heb overigens 9wk non stop gevloeid na m'n bevallingen. Mijn man wilde hem er toen niet eens in stoppen :roflmao:
     
    Zuul, Gewooniemand, Bailey07 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Blijkbaar wel, als je dit topic leest. En dat is ook mijn persoonlijke ervaring. Misschien eens wat meer praten met anderen, ook met mannen, ipv direct te oordelen en veroordelen?
     
    Zuul, Gewooniemand, Syane en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Selinajolie

    11 jul 2020
    74
    36
    18
    Vrouw
    Nee als je zo lang vloeit zou geen ene man het willen denk ik. maar ik zou het echt niet chill vinden als hij naar filmpjes zou kijken en zich zelf help. Nee dat is niet onze ding
     
  5. Selinajolie

    11 jul 2020
    74
    36
    18
    Vrouw
    Ja vind ik heel apart!!!!! Mits 1 van de 2 natuurlijk ernstig ziek is of griep heeft , maarre nee gelukkig zijn wij heel blij met elkaar nog steeds na 15 jaar
     
  6. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ik heb liever dat hij dat doet dan buiten de deur eet of mij door m'n BI enorm veel pijn doet.

    Daarbij toen ik zwaar depressief was en aan de anti depressiva zat had ik door de medicatie helemaal een libido om van te janken. Dan heb ik liever dat hij een filmpje kijkt en zichzelf een handje helpt dan dat ik met tegen zin seks moet gaan hebben, want dat is en voor hem niet leuk maar voor mij ook niet.
     
    Zuul, Gewooniemand, Soturi en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Opnieuw, zoals al vaker gezegd is: leuk voor jou dat het bij jullie zo werkt. Maar dan meteen maar zeggen dat de meeste mannen dit niet kunnen volhouden? Jij hebt blijkbaar zelf weinig respect voor mannen, als je denkt dat ze dáár standaard al op breken?
     
    Gewooniemand, Zoe123, Roodborstj en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. Selinajolie

    11 jul 2020
    74
    36
    18
    Vrouw
    Nee in deze situatie kan ik het begrijpen, maar dan ook echt een paar weken/ maanden niet??
     
  9. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    :rolleyes:
     
    Roodborstj, Iertje81, Novi en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Selinajolie

    11 jul 2020
    74
    36
    18
    Vrouw
    Ik ken geen ene man die maanden/ jaren geen sex hebben.
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  11. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ik heb in het begin van m'n zwangerschap heel veel bloed verloren, toen werd het afgeraden door de gynaecoloog ivm infectie gevaar. Sinds week 14 heb ik extreme bekken instabiliteit waardoor ik niet kan lopen en zitten en liggen verschrikkelijk veel zeer doen, laat staan als er dan nog beweging van een ander op/in/bij komt.

    Ik hoop na de keizersnede straks weer op de been te zijn maar de artsen zien het somber in. Dus ja tot die tijd is het echt heel vervelend zowel voor hem als voor mij maar ik heb al 24/7 extreme pijn en heb het er echt niet voor over om nog meer pijn te krijgen.
     
  12. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Misschien durven ze het tegen jou niet zeggen, gezien hoe veroordelend je reageert.

    Of misschien zegt dat iets over de mannen die je kent, en de relaties die ze hebben.
     
    Gewooniemand, Luna86, Zoe123 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.999
    25.441
    113
    jeetje dat vind ik echt onvoorstelbaar.. 2 weken na een bevalling is alles nog ontploft en beurs, dat is toch ontzettend ongemakkelijk? Daarnaast.. waar haal je de tijd vandaan? Een pasgeboren baby’tje komt elke 2 a 3 uur voor een voeding of zo?

    Maanden en jaren kan ik mij in mijn relatie ook niet voorstellen, maar ik kan me wel in anderen verplaatsen en het bij hun wel voorstellen. Er kunnen 1000 en 1 redenen zijn om geen seks te kunnen of willen, fysiek of mentaal. Dat zegt niets over hoeveel ze van elkaar houden of hoe goed hun relatie is.
     
    Zuul, Gewooniemand, Roodborstj en 14 anderen vinden dit leuk.
  14. Selinajolie

    11 jul 2020
    74
    36
    18
    Vrouw
    Nee dan lijkt het me ook niks! Veel sterkte
     
  15. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    Meet my husband!

    Dit topic krijgt een nare draai... Het niet hebben van penetratie wil toch echt niet zeggen dat we minder van elkaar houden of elkaar niet op een andere manier aanraken of liefhebben of wat dan ook... En al zeker niet dat een relatie minder goed is?? Jeetje, wat een kortzichtigheid hier! Word er een heel klein beetje boos over eigenlijk... :confused:
     
    kadootje, Zuul, Gewooniemand en 17 anderen vinden dit leuk.
  16. Selinajolie

    11 jul 2020
    74
    36
    18
    Vrouw
    Ja zoals Vaasje? Dan kan ik het me wel indenken, maar ik kan het niet indenken als de relatie gewoon goed zit en dat je dan gewoon weken / maanden geen sex heb vanwege drukte/geen zin etc.
    Mijn bevallingen zijn gelukkig vlot geweest oudste 5 uur en de andere 3 allemaal met 2 uurtjes en geen “ schade” alleen bloedverlies en dat is na een paar weken weer over.
     
  17. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    Nou inderdaad, helemaal eens. Ik ben dolgelukkig met mijn man, ondanks dat we misschien minder dan gemiddeld seks hebben alles bij elkaar. Juist omdat hij daar respectvol mee omgaat! In voor- en tegenspoed, toch? Geldt ook op dit gebied!
     
    Gewooniemand, Roodborstj, Nehneh en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Ohh en mijn man en ik houden heel veel van elkaar, ook zonder seks :roflmao:
     
    Gewooniemand, Zoe123, Roodborstj en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Selinajolie

    11 jul 2020
    74
    36
    18
    Vrouw
    Boos worden moet je doen :)
     
  20. Selinajolie

    11 jul 2020
    74
    36
    18
    Vrouw
     

Deel Deze Pagina