Relatie met langere periodes zonder intimiteit

Discussie in 'De lounge' gestart door Lievertjelief, 21 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selinajolie

    11 jul 2020
    74
    36
    18
    Vrouw
    Hahaha volgens mij krijg jij geen aandacht en sex van je vent reageer je het hier ff af
     
  2. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.502
    113
    waarom een trol? Ze heeft een sterke mening.. dat maakt haar niet meteen een trol?

    ik vind het altijd zo vervelend als we meteen gaan trolhunten met zijn allen omdat iemand een niet-populaire mening heeft.
     
    Selinajolie vindt dit leuk.
  3. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Nou nou je voelt je nogal aangesproken zeg... Ik doelde niet eens op jou :rolleyes:
     
  4. Selinajolie

    11 jul 2020
    74
    36
    18
    Vrouw
    Mening
    Ik mag mijn mening geven toch of mag dat niet
     
    KleineLai vindt dit leuk.
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Ik was 28 tijdens mijn depressie, leeftijd zegt daarin niks volgens mij.
     
  6. Wellesnietes

    Wellesnietes Niet meer actief

    Mwah je seksleven is ook iets hormonaals en psychisch zoals @KleineLai ook omschrijft. Het ene stel hecht ook meer waarde aan seks dan de andere. De ene doet het sowieso vaker per week, het andere stel een keer per maand. En er zijn ook mannen met een laag libido. Ik denk niet dat je in het algemeen kunt stellen dat er iets mis is met je relatie als je niet volgens de norm seks hebt. Pas als een van beide daar een probleem mee heeft of krijgt, dan is er een probleem en als je er samen dan niet uitkomt wellicht iets mis met je relatie..
     
    Gewooniemand, Zoe123, Soturi en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Selinajolie

    11 jul 2020
    74
    36
    18
    Vrouw
    Het is een mening
    Ik vind dat heel apart en raar
    Jij niet.
    Omdat jij het niet vind moet ik dat ook vinden?
     
  8. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.106
    15.619
    113
    Vrouw

    In een goede realtie bespreek je zoiets natuurlijk wel.
    Dan weet de partner ook vaak wel dat het niet om afwijzing gaat.
    U gewoon draaien en doei, dat is wat anders natuurlijk.
    Het moet bespreekbaar blijven
     
    Soturi vindt dit leuk.
  9. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Maar waarom toch meteen zo gemeen en op de vrouw spelen? Wat win je daar nu toch mee? Vind je jezelf dan heel stoer?
     
    Zuul, Roodborstj en lidu1 vinden dit leuk.
  10. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.524
    4.381
    113
    Nou vind het niet een niet-populaire mening. Vind dat ze andere gewoon onnodig de grond in boort... En dáár kan ik niet tegen. En nee, mij heb je er niet mee. Maar als ik zie hoe hier wordt gereageerd op sommige leden dan is het niveau echt ver te zoeken naar mijn mening.
     
    Syane, Roodborstj en YellowEyes vinden dit leuk.
  11. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Misschien eens tijd om je kennissenkring uit te breiden met een paar fatsoenlijke mannen dan.
     
    Gewooniemand, Roodborstj, Novi en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Dat kan maar eerder kwam het meer over alsof andere relaties slechter zijn vanwege minder seks, maar daar kan je niet over oordelen dat kunnen alleen die mensen zelf over oordelen. Dat je het raar en apart vind dat kan zeker
     
  13. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.331
    2.040
    113
    Maar je zou je wel ruimdenkender op kunnen stellen in een discussie. Jij loopt meteen te roepen dat er dan iets mis is in een relatie alsof dat een feit is. Terwijl hier al meerdere mensen hun verklaringen uit de doeken doen en proberen uit te leggen hoe zoiets kan ontstaan. Ik vind dat gewoon niet echt netjes en erg kortzichtig.
     
    Gewooniemand, Roodborstj, suus1983 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief


    Ook dat.. En is er überhaupt een norm wat betreft het hebben van seks?
     
    Zuul, Gewooniemand en Orchid24 vinden dit leuk.
  15. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.524
    4.381
    113
    Ik reageer niks af.
    En ik krijg idd nu geen aandacht want mijn man zit lekker te gamen, en ik zit lekker simpel dit forum door te spitten. Ow, en de kids liggen op bed, niet dat je denkt dat ze dadelijk hier onder zitten zonder ik ze aandacht geef :p
     
    Gewooniemand, Zoe123, Roodborstj en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Bijzonder dat dat je reactie is en je je niet afvraagt wie Mammalizzy is..
     
    Eabeltsje, Syane, Zuul en 9 anderen vinden dit leuk.
  17. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Als iedereen nou lekker doet waar ze zelf zin in hebben in hun relatie dan is dat toch okee!

    Manman volgens mij was de vraag niet wat jij ervan moet vinden van wat andere doen.

    Volgens mij zijn er genoeg stellen die geen seks hebben, een open relatie hebben omdat de 1 misschien geen seks kan hebben of wat dan ook. En toch dolgelukkig zijn.

    Hou het lekker bij jezelf en je relatie en wees vooral gelukkig en blij met jezelf!
     
  18. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    Er zit verschil tussen leden met een niet-populaire mening in een topic en leden/trolls die anderen op de kast willen krijgen met hun niet-populaire mening en op een bepaalde manier reageren, aanvallend en veroordelend.
     
    Bellybell, suus1983 en YellowEyes vinden dit leuk.
  19. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.502
    113
    dit sowieso. Elke relatie moet vooral doen wat zij goed vinden, niet omdat ‘men’ zegt dat je minstens 2x per week seks moet hebben voor een goede relatie.

    Maar heeft de 1 wel behoefde aan seks en de ander niet waardoor er al weken/maanden geen feestje is gebouwd dan begrijp ik dat het iets kan zeggen over waar je zit in je relatie. Iig tijd voor een goed gesprek lijkt me dan.
     
    Wellesnietes en Orchid24 vinden dit leuk.
  20. Selinajolie

    11 jul 2020
    74
    36
    18
    Vrouw
    Ik ben hier nieuw?
     
    esklessebes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina