Dag dames, Ik ben begin feb bevallen. Nu heb ik vaak als ik de avond naar bed ga en ik mijn ogen dicht doe dat ik me heel erg duizelig voel draaiduizelig ik moet dan echt gaan verliggen of ff overeind. Herkend iemand dit? (bloeddruk,bloed enz is goed en gecontroleerd) Ook heb ik sinds kort geen gebroken nachten meer. Ik heb het niet iedere avond maar wel vaak. Overdag trouwens nergens last van behalve regelmatig een overslaand hart maar dit schijnt bij ontzwangeren te kunnen horen groetjes
Heb ik ook en mijn kleine is van november ook heel vaak duizelig het kan ook komen van de vermoeidheid
misschien komt het inderdaad door vermoeidheid neem aan dat je met een paar keer slapen niet de weken maanden slaapgebrek al recht trekt.... hoop dat dit ook geld voor mijn hartoverslagen dat het met de tijd minder wordt allemaal...pffffffff ontzwangeren het is niet niks
Ja ik heb da overslaan van het hart ook vreselijk in het begin vond ik het ook heeel eng nu begin ik er langzaam aan te wennen hopelijk is het maar echt 9 maanden af dan heb ik r nog 5 te gaan