we wilden al een tijdje eenkindje en nu het uit is ,ben ik zwanger.... Dubbele gevoelens,maar wilde het toch delen
als eerste gefeliciteerd! ooh kan me voorstellen dat het best wel een beetje dubbel voelt. Je bent blij met je zwangerschap, maar kan het blijde gevoel nu niet met je vriend delen, lijkt me best pittig.... probeer toch te genieten van je zwangerschap...
Dankjewel ,ja t voelt idd erg raar .... vooral omdat we echt met een hele heftige ruzie uit elkaar gegaan zijn,maar ik wil er wel helemaal voor gaan... mijn famillie het vertelllen word nog een lastige ,hahah
Dit is zo herkenbaar. Heb het zelf ook meegemaakt. 24 april maakte ik het uit. En in Januari besloten te stoppen met nuvaring. 1 mei kwam hij langs en hadden we seks. Ik was bezig met een jaar sabatical te regelen naar Amerika als au-pair. Ik werd niet ongesteld maar er ging geen bel rinkelen. Totdat ik 18 mei positief testte. Heb hem huilend gebeld dat ik zwanger was. Zie hier het resultaat. Nog steeds zwanger en we wonen samen. Gelukkiger dan ooit! Wil hem niet kwijt.
Kelly, is het niet nog mogelijk om die heftige ruzie uit te praten?? Of ben je dr eigenlijk helemaal klaar mee... Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!!