relatie net voorbij en 6 weken zwanger

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door 29jaar, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik ben er helemaal niet voor dat mensen snel uit elkaar gaan, maar hierin heb je geen keus vind ik. Iemand die zo met zijn partner (die ook nog eens zwanger van hem is) omgaat, die leeft echt alleen voor zichzelf.

Zo iemand ben je liever kwijt dan rijk!!! Je kindje zal je genoeg liefde schenken, geloof mij maar.

Veel sterkte en dat allemaal goed mag komen met jou en de baby

2. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    maak je niet te druk om een miskraam.

ik ben met 3 maanden zwanger alleen verder gegaan. heeeeel veel stress, uit huis gegooid, met 6 maanden zwanger nog in mn eentje moete nverhuizen incl laminaat leggen met dikke buik, ontslagen van me werk, grote ruzie met familie, enz.

ik heb een prachtig sterk jochie die alles prima doorstaan heeft. die kleintjes zijn echt weerbaar! nu al! dus maak je daar niet druk om en probeer je leven weer op de rails te krijgen. je hebt gelukkig nog even!

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Jammer van de reactie van je ex, maar goed dat je nu een keuze gemaakt hebt.
    Je zult er geen spijt van krijgen. Een kindje krijgen is zo iets moois, daar kan geen man tegenop! En zeker die van jou niet als ik dat zo lees.

Geniet van je zwangerschap en van je kindje erna. Ik wens je veel liefde en geluk toe. Geloof me, het lijkt nu allemaal hopeloos, maar over een tijdje zie je dat het het allemaal waard is!

4. Mannin

Mannin Actief lid

21 aug 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedzo!
    Zet m op!

Deel Deze Pagina