M'n man laten schrikken?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Poohbear82, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Wij hebben afgesproken vanf april of mei serieus te gaan klussen, tot die tijd gebruiken we nog een voorbehoedsmiddel.
    Gister zag ik in eens dat het m'n vruchtbaarste dag (volgens de calculator) was en zeg voor de gein: zullen we het vandaag gaan priberen, het is toch m'n vruchtbaarste dag?
    Daar was ie geloof ik niet op voorbereid, haha.
    Hij wist geloof ik even niet wat ie moest zeggen, maar toen ik zei: nee hoor, we wachten nog even een maandje, zag ik toch wat opluchting geloof ik. :D
    Vond het wel geinig.

2. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Het is wel belangrijk om hier samen mee op 1 lijn te liggen en een duidelijk plan van aanpak te hebben ook je man moet zich kunnen voorbereiden op alles

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Niet zo serieus reageren! ;) Ts maakte een grapje tegenover haar man, heb ik ook wel eens gedaan. Helemaal niet met de bedoeling dat... :p

@ts Altijd leuk om de man even op stang te jagen, hahaha.

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    En als hij had gezged, oke? Dan had je het zeker wel gedaan? ;)
    En een tip van mij, beperk je niet tot die kalender, als je altijd om de 28 dagen ongesteld wordt, kan je vruchtbaarste dag zijn van dag 10 t/m 25. Dan zitten de extremen er ook bij. Maar wij hadden in het begin echt totaal verkeerd getimed.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mooi grapje..

Maar wel fijn dat je er lekker met humor mee bezig kunt zijn. Lekker luchtig, en have fun ;)

6. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    haha ik vind het wel een goeie ;)

ik maandag jaarcontract getekend dus ook savonds tegen vriendlief dat we dan ook nu wel konden beginnen ipv augustus maar nee ook hij wil vanaf augustus :D

7. Annie23

Annie23 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha maf, bij mij was mijn man de eerste die zei zullen we dr nu(dec) mee beginnen ipv januari? Uit eindelijk maakte t weinig uit, ben nog nie zwanger.

8. Suzemama

Suzemama Lid

10 mrt 2013
    33
    0
    0
    Hihi, grappig om te lezen! Mijn man had ook een 'voorbereidingsperiode' nodig. Voor ons was het vorig jaar, toen ik voor het laatste kwartaal mijn pil kocht. Zo kon hij alvast een beetje wennen aan het idee.

Ook ik heb geprobeerd hem over te halen om toch een maandje eerder te beginnen, omdat we toevallig toen op vakantie gingen. Manlief schoot er totaal van in de stress! Hij begon zelfs een hele monoloog dat hij misschien toch geen kinderen wilde, en al helemaal niet op dat moment want....[heel veel loze redenen]

Gelukkig bedaarde hij wel weer na een dagje en nu is hij zelfs erg enthousiast. Het gaat toch niet zo snel als waar hij bang voor was. Laatst meende hij zelfs dat we best die ene maand eerder hadden kunnen beginnen, als hij dit van tevoren geweten had. ;)

9. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ging het eigenlijk andersom eind feb moest mijn spiraal eruit en hadden afgesproken om dan geen nieuwe te plaatsen:)

zegt ie in januari heb je al een afspraak bij de ha om je springveer te verwijderen ?? ......nee hoezo....maak morgen maar een afspraak dan die ene maand maakt nou ook weer niet uit ...ik wist ff niet wat ik moest zeggen kon alleen maar lachen dat hij daar daar over begon dus zegt ie ga je dan morgen bellen of wil je wachten ?? euhm nee ik ga zekers te weten morgen bellen...

was mijn eigen huisarts ook nog eens op vakantie en alleen voor spoed kon je terecht bij de invaller hebben we nog 2 weken moeten wachten :x

normaal vergeet hij datums en dat soort dingen altijd moet hem zelfs herrinerren wanneer de verjaardag van zijn moeder is en dit vergeet ie dan niet

10. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    denkt je man dat het gelijk raak is? (kan natuurlijk)

11. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik vond z'n gezicht zo meesterlijk! Het was gewoon een grapje, we hebben er al genoeg over gesproken, over wanneer, maar ik merkte dat hij er echt even over moest nadenken. Dat vebaasde me ook wel, want meestal weet hij heel snel z'n antwoord te geven. Wat dat betreft merk ik wel een groot verschil met een jaar geleden, toen hij er gewoon duidelijk nog niet aan toe was. Bijzonder hoe snel dat kan gaan bij mannen.

Deel Deze Pagina