Vrijdag 8 februari heeft mijn vriend zijn zaad in geleverd in het ziekenhuis. Omdat zien hoe de kwaliteit van zaad is nu bijna 5 jaar na het krijgen van teelbalkanker. Ik hoop zo dat er een goede uitslag krijgen ps. weet iemand hoe lang het duurt voor dat zo een uitslag bekend is? groetjes Ylona
Ik hoop dat je een goeie uitslag krijgt. Meestal tussen de 1 en 2 weken kun je de uitslag krijgen. wij kregen de uitslag bij de volgende afspr en dat was toen geloof ik anderhalve week later. Heel veel succes. Liefs wolly
Spanning! vandaag wordt ik gebeld met de uitslag. Pff ik vind zo eng. Zo bang dat wij helemaal geen kids kunnen krijgen groetjes Ylona
Hoi Ylona, Bij ons zeiden ze dat je na een week de huisarts kon bellen, maar ik probeerde het beide keren na 2 dagen en ze wisten beide keren na 2 dagen al de uitslag! Heel veel succes, ik hoop dat het goed is.
Wij hebben vorige week donderdag zaadjes ingeleverd, maandag even telefonisch contact gehad met de HA, morgen een afspraak om de uitslag uitgebreid te bespreken en een formulier voor een volgende zaadtest te krijgen. Heb jij de uitslag inmiddels al?
Hoeraa het was allemaal goed pfffff wat een opluchting. Nu moet ik 3 april weer naar de gynaecoloog om te kijken of ik genoeg afgevallen ben om Te kijken of de pcos verdwijnt of dat het toch erfelijk is zoals wij denken Moeder en oma en overgroot oma hebben het ook! En wanneer eventueel gestart kan worden met een behandeling hier voor zijn er mensen met ervaring ik hoor het graag!
Fijn joh dat de zaaduitslag in ieder geval goed is . Jij succes bij de gyn hopelijk is het bij jou ook allemaal in orde. gr vruchtje
wat ontzettend fijn dat de uitslag van de zwemmers top is! ik heb geen ervaring met pcos,maar ik wil je wel veel succes wensen!ik hoop dat je goed nieuws te horen krijgt 3 april en dat er (als nodig) snel wat aangedaan word om dan snel zwanger te kunnen worden, liefs mounia