Hallo, Ik ben op zoek naar schilderijtjes, maar kan ze negens vinden. Wie heeft enig idee waar je ze wel kan vinden. Het gaat om schilderijtjes op linnendoek, er staat een simpele afbeelding op van bv een olifant, giraf, varken, eend, etc. Ze zijn heel simpel getekend en hebben vaak 2 kleuren die dicht bij elkaar liggen zoals; groen-blauw, rood-oranje of rose-paars. Heeft iemand ze gezien of enig idee waar ik ze zou kunnen zoeken? Alle tips zijn welkom!!!!! Groetjes Sandra
ik weet precies welke je bedoeld, ik zag ze in een onbekend winkeltje in alkmaar, ZO leuk zebra, aapje, varkentje, olifant .... 1 kleur achtergrond en dan het beeste erop.
Weet je wie dat heel heel heel veel heeft? Loods 5 in Zaandam. Daar verkopen ze enorm veel van die kinder schilderijen op doek. Ik heb er laatst nog 2 gekocht, ze liggen nog ingepakt in de la, moet er nog een plekje voor zoeken. Weet niet of je het te ver vind maar je kan er ook een dagje uit van maken.....kan je wel een paar leuke plekken adviseren hier in de buurt die leuk zijn. Als je trouwens bij Marktplaats gaat zoeken onder kinderschilderij krijg je er ook een hoop te zien.
Bedoel je die baby kunst waar bv een eend opstaat en dan staat er 'eent' onder of met een olifant en dan olivant en vareken??? Als je die bedoelt weet ik waar je ze kan kopen. Je hebt ze in het groot en klein en ze zijn erg tof. Ken je Utrecht een beetje? Oudegracht vlakbij de HEMA? Daar zit een heel klein kunstwinkeltje op een hoekje, vlakbij een brug. Het winkeltje heet Uit de Kunst. Ze hebben helaas geen internetsite... Ik was er laatst nog en toen waren die kunststukjes in de aanbieding. Succes!
Ik heb gister hele leuke gehaald bij de action. Gewoon hele simpele maar hele leuke. staat 1 dier op afgebeeld maar dan op een wat kinderlijke manier....moeilijk uit te leggen zeg. Ik heb 6 verschillende gehaald, ze waren maar 2 euro zoveel geloof ik. Zal morgen wel foto maken
Goeiemorgen allemaal, Super bedankt voor jullie reaktie's tot zover! We hadden al gekeken bij Hema, Xenos, V&D, schilderijen.poster winkel en Ikea. Nergens te vinden alleen bij Ikea, maar die vond ik niet mooi. We gaan zo eerst voor de 3d echo en daarna maar snel naar de Action en Bruna. Hoop dat ik ze daar ga vinden, dan krijgt de babykamer eindelijk sfeer!!!! Jullie horen het nog. Groetjes Sandra.
zoek eens onder kinderschilderijtje... En hou ook de wibra in de gaten, want die heeft ze ook weleens.
Daar ben ik weer. We hebben gekeken bij Action, maar dat soort zoeken we niet. Ze hebben zachte kleurtinten en ik zoek de felle kleuren. Hier bij de Bruna niks te vinden, helaas. Dus kom maar op met meer ideeen!!!! Zit ieder week de reclamefolders al door te spitten. Heb op internet wel iets gevonden, maar dan betaal je 150 euro voor 1 schilderij. En moet alles online geregeld worden, je kunt ze dus niet in het echt bekijken. Oh ja we wonen in drenthe, dus weet iemand leuke winkeltjes in deze omgeving, dan graag!!!!!!!! Hoop op nog meer reactie's!!!!!!!! Groetjes Sandra.
Jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh dat is de stijl die ik bedoel!!!!!!!!!!!! Zonder tekst welliswaar, maar dat kan daar dus ook geregeld worden. En niet duur!!!!! Alleen weer erg jammer dat het voor mij verweg is, ik wil ze zo graag eerst in het echt bekijken. Maar super bedaknt voor je tip, heb de link bij m'n favorieten gezet, als ik niks in de buurt vind dan toch maar deze doen. Dank je wel!!! GR. Sandra.