Ik vind het heel knap van je dat je juist deze beslissing nu durf te maken! Goed van je, maar ik wens je wel veel moed, sterkte en liefde van je ouders om die moeilijke tijd door te komen!
heel veel sterkte in het vinden van een nieuwe huisje voor je. en hoop dat ik je weer zal spreken hier op de forum. kuzzz loesmari
ik wens je ook heel veel sterkte toe. Wat een moedige beslissing! Hopelijk vind je snel een eigen huisje. Saartje
Heel jammer! Maar als je zelf weet en voelt dat het beter is, dan komt alles weer goed, meis... Veel sterkte voor de komende tijd en veel geluk in de toekomst! Liefs Niki
Ik vind dit altijd vreemde berichten.. Ik heb respect voor je hoor, daar hoor je mij niet over.. Maar was je relatie alwel goed voor de miskraam? Je gaat toch niet zomaar voor kinderen met iemand waarmee je naar een tegenslag het niet meer mee kan vinden? Ik heb zelf de nodige tegenslagen gehad in mijn relatie, en ja op zo'n moment gaat het ook niet goed, maar probeer er aub samen uit te komen. Geef het niet zomaar op! Je heb niet voor niks samen met hem een kinderwens gehad.. Maar goed dit komt uit een mond, die geen zicht heeft op hoe jullie er voor staan. Ik wens je alle sterkte en wijsheid toe! Groetjes Kalush