Dan zou je partner toch even naar jullie huis kunnen gaan? Als het een klein beetje is dan is het wat anders maar blijkbaar had je veel over je heen gekregen ja dan zou ik het ook niet leuk vinden hoe je partner reageerde.
Dat zou ik echt niet cool vinden.. Schoonouders wonen hier ook om de hoek en zowel schoonouders en man zouden mij helpen met koelen en schone kleding halen. En als ik naar huis zou willen, zou mijn man meegaan naar huis. Vind het ook beetje raar dat hij gewoon gebleven is.. Ennnnn mocht bovenstaande toch niet gebeurd zijn; hadden ze zeker weten gebeld. Dusssss. Weet niet of vaker dit soort situaties voorkomen, maar ik vind dit raar en respectloos!!
Heel raar dit. Bij verbranden is direct koelen de boodschap. Mijn man zou me zeker helpen en nooit uitlachen. Ik krijg er ook een raar gevoel bij, dit is niet ok.
Jeetje..... Als mijn man hete koffie over zich heen zou krijgen had mijn moeder hem nog sneller dan ik had kunnen handelen bij hun onder de douche gezet en over schone kleren had ze daarna pas na gedacht. Waarschijnlijk had hij een joggingbroek van mijn vader kunnen lenen of was ik of iemand anders even Nasr ons huis gereden om schone kleding te halen. Wilde mijn man naar huis was ik zeker met hem mee gegaan. Andersom net zo. Erg onvriendelijk van je man en schoonouders dit.....
Ik vind het ook erg gek. Je schoonouders en man die niet even meehelpen, maar je gaan uitlachen? En vervolgens geen contact opnemen als je lang wegblijft? Ik zou ook echt pissig zijn. De enige situatie die ik zie om je man en schoonouders te "begrijpen" is als volgt: er komt koffie over jou heen. Dat doet heel erg pijn, maar zij hebben het niet door, denken dat het wel meevalt en lachen erom (zo van: och, wat klunzig!). Jij gaat niet direct koelen, maar naar huis. Daardoor denkt de rest misschien: oh, ze heeft geen pijn, maar voelt zich beledigd. Vervolgens neemt je man geen contact met je op omdat hij je even tot rust wil laten komen. Ik zeg absoluut niet dat ik hun gedrag dan goedspreek, maar het is een mogelijkheid. De situatie zou dan iets genuanceerder zijn. Maar hoe dan ook, hun reactie is raar en onacceptabel. Als ik jou was, zou ik met je man praten. Misschien is hij zich van geen kwaad bewust. Mannen zijn immers rare wezens soms en denken niet na... ga praten en leg uit hoe je voelde, geef aan dat je verdrietig en gekwetst bent om hoe hij reageerde. Blijf er in ieder geval niet zelf mee zitten!
Ik denk eerlijk gezegd ook dat niemand door had hoe heet die koffie nog was, en dat het dus echt lelijk zeer deed. En dat ze dus dachten dat jij alleen even ging verschonen. Wel vreemd dat ze niet vroegen waar je bleef. Ik ben het met de anderen eens dat als jij je echt zo gebrand had, je niet naar huis had moeten gaan maar gewoon daar koelen, waarbij je man inderdaad zo nodig een schone broek kon halen. Bij nota bene je schoonouders zou je dat niet eens moeten hoeven vragen.
Oke, dat je schoonmoeder geen andere kleren heeft voor je kan ik begrijpen. Maar waarom geen schijt hebben aan anderen (ook je vriend) en daar gewoon gaan koelen ipv meteen weglopen? Uitgelachen worden is niet leuk natuurlijk maar daar moet je toch boven staan? Ik vind het net een kleuter ruzie.
Was geen weglopen maar handelen wilde graag omkleden en koelen, pas toen ik uit bad kwam lees waar ik een uur inzat en niks geen app op mijn telefoon zag was ik erg teleurgesteld. Het lachen plus niks laten horen was wat mij boos maakte. Het gaat nu beter paar dagen flink last gehad. Hij was zich er niet van bewust dan het zo erg was en ging er vanuit dat ik thuis bleef omdat ik moe was... Mars Venus verhaal geloof ik. Ben goed boos geweest.
De rest vond ik wat aanstellerig overkomen, maar dat je partner gaat lachen als je hete koffie over je heenkrijgt vind ik echt niet kunnen.
Oh dat kan ik me heel goed voorstellen .... je voelt al letterlijk de pijn en als dan ook nog niet even interesse toont hoe het met je gaat. Knuff