Ik denk dat zijn reactie oprecht bedoeld was. Maar het moeilijk blijft vinden. Hij blijft het vragen, wie er van ons afweten. Ik vind het heel lastig. Hij is ontzettend leuk maar hij wil teveel. Bijvoorbeeld vandaag, moeilijke dag gehad, totaal uitgeput. Nu nog even druk met dochter en logeetje. Krijg ik een appje dat ik zijn korte belletje niet moet vergeten. Ik weet gewoon dat hij zich gekwetst gaat voelen als ik hem niet bel. Ook als ik app dat ik te moe en en ga slapen.
Wat ik in dit topic vooral lees is hoe serieus hij jou moet nemen maar ik zie niet hoe dat andersom gebeurd. Je laatste reactie laat zien dat zelfs een kort telefoontje eigenlijk al teveel is (dat kan gewoon vanuit bed of bank, je hoeft er niet bij te springen of zo.) Terwijl je eerder schreef dat hij vreselijk leuk is. Jij hebt gevoelens en emoties, maar hij ook. En ik kan ook snappen dat het naar is voor iemand als je tegen iedereen doodgezwegen wordt, dat voelt niet alsof je heel belangrijk bent. Misschien voor jezelf op een rijtje gaan zetten of het echt je dochter is waarvoor je terughoudend bent, of dat jouw eigen twijfels toch ook een flinke rol spelen. Want het leest toch ook wel een beetje als aan een lijntje houden.
Spijker op zijn kop wat mij betreft. Ik lees ook dubbele signalen: elkaar elk weekend zien, spreken over samenwonen, hem echt heel leuk vinden, maar gelijktijdig gaat hij te snel, respecteert hij je tempo niet en haal je geen energie uit kort contact na een moeilijke dag. Wil jij, los van het niet op één lijn zitten met het ontmoeten van jouw kinderen, wel echt een relatie met deze man? Ik denk persoonlijk als het nu al zo ingewikkeld voelt, dat dat niet perse een goed teken is voor de toekomst.
Ik denk dat je hier de spijker op de kop slaat. @Geletulpen, Ik snap dat je heel moe bent aan het eind van een drukke dag en mij lijkt het dan juist fijn om diegene waar je van houdt even te spreken. Maar jij ziet daar tegenop en wil dat niet. Zo'n telefoontje kost jou dus energie? Hoe komt dat, probeer voor jezelf dat eens te bedenken. Ik ben bang dat jullie beiden heel verschillend in de relatie staan. Hij weet het zeker, hij wil verder met jou. En jij, jij twijfelt, maar hebt niet voor jezelf duidelijk waarom en waardoor. Sterkte, want het is een lastig iets.