Morgen 16 weken en nog steeds last van darmen en maag Ik eet kleine beetjes en nog zwellen mijn darmen enorm op Mijn maag doet zeer en alle eten doet zeer Bij mijn eerste zwangerschap verdween dit na 13 weken Nu word het alleen maar erger Na de lunch opgeblazen darmen en maagpijn Eet veel vezels, kan naar het toilet Maar hoe verder de zwangerschap hoe erger er word Eten moet ik en ik wil ook maar ik weet dat het lijn gaat doen Meer vrouwen hier last van
Hey! Hier 15w5d zwanger en ook ontzettende last van maagpijn, ben afgelopen vrijdag naar de huisarts geweest en blijkt dat mijn maag vreselijk geirriteerd is en tegen het ontsteken aanzit... heb medicijnen gekregen en als die niet helpen (waar het nu op lijkt) weer terugkomen... als je echt zon last blijft houden zou ik toch even langs je huisarts gaan.. beter een keer teveel dan teweinig.. Gr
Ik had er ook enorm veel last en pijn van. Heftige krampen in mijn maag tot overgeven toe, veel maagzuur heel vervelend. Gewoon even langs je HA gaan dan krijg je omeprazol en dat helpt heel erg goed bij de meeste dames. Darmkramp heb ik helaas nog steeds.