Relatie status: vrijgezel!

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje33, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Klinkt als een bevrijding :) !

Ik zou er dan ook hard van genieten en niet te snel op zoek gaan naar een andere man ;). Hij komt vroeg of laat wel vanzelf voorbij.

2. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Zalig is dat hè. Geniet ervan ;)

3. Loesje33

Loesje33 Lid

11 jun 2013
    94
    0
    6
    Precies! Ze moeten nu ook wel van hele goede huize komen, wil ik een relatie aangaan 😉

4. Loesje33

Loesje33 Lid

11 jun 2013
    94
    0
    6
    Ik ben ook niet op zoek, teveel om nog van te genieten 😄

5. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    +1 en ben heel gelukkig in mn relatie verder hoor.

6. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    Haha dit zei ik ook allemaal een aantal maanden geleden toen ik net vrijgezel was en wat gebeurd er? Maand later smoorverliefd :) :D

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier net zo; ik was helemaal in de wolken en diepgelukkig met mijn leven en had mezelf voorgenomen GEEN relatie aan te gaan. Maar toen kwam deze jongen (man) voorbij na een half jaar/driekwart jaar ofzo en hij heeft mij zeker tot 3x gevraagd om eens uit te gaan. Ik zei telkens nee, maar uiteindelijk toch maar de vierde keer ja gezegd. Wel blij mee geweest natuurlijk :)D) maar het was zeker niet de bedoeling.

Ik ging met als kanttekening dat we allebei NIET op zoek waren naar een serieuze relatie. Dat was het streven. We zouden gewoon lol hebben en verder niet. Als we dat niet van tevoren hadden vastgesteld, was ik niet gegaan. Mocht ik ooit nog een keer single raken (wat ik niet hoop, want dit is ook wel leuk) ga ik gewoon lekker niet meer daten - al vragen ze me 100x :p Ik kijk wel uit. Voordat ik het weet zit ik weer te kibbelen over wie er nou precies verantwoordelijk is voor het vergeten van het meenemen van een doosje scharreleieren uit de supermarkt, haha.

8. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Geniet ervan! Goed dat je voor jezelf gekozen hebt!

9. Luja

Luja Niet meer actief

Fijn gevoel he :)
    Hier net zo, wat een bevrijding na 7 jaar in een moeilijke relatie..
    Hopelijk wordt 2015 een topjaar!

Deel Deze Pagina