Hoi Kennen meer mensen dit? Dat je zelf moet bellen voor een controle afspraak bij de tandarts? Mijn man zit bij een andere als mij en ik krijg elk half jaar / jaar een controle afspraak thuis gestuurd.. Hij helemaal niet.. heb vandaag toch maar es gebeld hoe dat zat... zegt ze nee men moet daar zelf aan denken.. vraagt ze ons adres.. zegt ze nee hoor die ken ik niet geboorte datum opgegeven zegt ze o ik heb dit en dit adres.. (wonen z`n ouders).. Ik zo oh heb 2 jr terug! al dit gewijzigd toen we trouwden! :x Nou ja maar man lief was in nov 2006 voor t laatst geweest.. Heb dus toch maar even een afspraak gemaakt.. Ze nemen ook geen partners e.d aan omdat het zo druk is.. Is dit normaal? kennen meer mensen dit? Groetjes Danielle
Wij moeten er ook zelf om denken. Ik zet het meteen als ik geweest ben op de kalender voor de volgende keer. Als dat in een nieuw jaar is, zet ik het achterop...
hier ook zelf erom denken vanmiddag naar de tandarts :S voor het eerst in 3 jaar tijd weer ben er zo bang voor .. bah
Vorige tandarts moest ik het zelf in de gaten houden... maakte dus gelijk na de controle een nieuwe afspraak voor een half jaar later.... Deze tandarts stuurt een maan van te voren een kaartje.... Ben trouwens net geweest... en alles weer ok.. Toch fijn als je het gehad hebt....
Hier moet je ook zelf bellen voor een afspraak, ik schrijf het ook op zodra ik ben geweest. Mijn tandarts neemt ook geen nieuwe klanten meer aan, dus mijn man zit ook bij een andere.
Ze geven aan dat mensen er zelf aan moeten denken, omdat veel mensen niet op hun controle-afspraak komen of verzetten wanneer dit van zo ver tevoren gemaakt word.
Hoi Oke bedankt voor de antwoorden! Ik zit nog bij m`n oude tandarts en m`n man ook bij z`n oude.. was dit dus niet gewend .. en hij denkt niks zeggen natuurlijk haha maar strax met de kleine erbij.. misschien moeten we toch met z`n allen naar 1? of kan t gewoon allemaal apart.. de kleine met mij mee bijv.. Groetjess
kan gewoon apart hoor...! (net wat je gemakkelijk vindt) maarja voordat die kleine naar de tandarts moet, duurt nog wel even hoor.... Had het de vorige keer hier gevraagd, maar mijn tandarts gaat pas vanaf ongeveer 2,5 - 3 jr proberen in het mondje van mijn zoontje te kijken.. (bijna 20 mnd)... want daarvoor werken ze meestal toch niet mee..... xxmona
die kleine kan ook naar de jeugdtandarts/schooltandarts als je die hebt. wij hebben ook allebei een andere tandarts en de kindjes gaan naar de schooltandarts, dus 3 verschillende tandartsen.. wij moeten er ook zelf aan denken, ik maak ook altijd gelijk na de controle de volgende afspraak, mijn man kan dat niet, vind zijn tandarts niet fijn, en die is dus regelmatig te laat. bij de jeugdtandarts krijg je wel een uitnodiging met datum en tijd.
Ik werk bij een tandartsenpraktijk. Wij maken als je voor controle geweest bent meteen een nieuwe afspraak. We printen dan een kaartje uit en dat krijgen de patiënten mee. Je moet dan zelf in de gaten houden wanneer je afspraak is. En tja over 6 á 8 maanden plannen is gewoon lastig dus dan kunnen ze gewoon bellen om de afspraak te verzetten. Soms, en dan dus vooral als het erg rustig is, bellen we een dag van te voren of op de dag zelf, "Mevrouw/Meneer........., weet u dat u vanmiddag om 13.15 een afspraak heeft bij tandarts........ Mocht iemand de afspraak vergeten zijn, bellen we altijd de dag zelf/de dag erna/of dezelfde week even om een nieuwe afspraak te maken. En tja dat is dus bij elke praktijk verschillend, maar ik neem eigenlijk aan dat je als patiënt van een tandarts/tandartsenpraktijk wel op de hoogte bent van de gang van zaken . Liefs, Hanneke!
bij onze praktijk is het ook zo..behandeling/controle gelijk afspraak maken voor over een half jaar... ik heb nu al 2 afspraken staan 1 voor over een half jaar bij de mondh. en 1 voor over een jaar bij de tandarts zelf...
Moet niet iedereen dan zelf een afspraak maken? Ik heb al een aantal tandartsen gehad, maar altijd zelf mijn afspraken moeten maken en bijhouden.
Hoi ja ik weet het wel van m`n eigen maar van m`n mannetje niet.. en hij wist eigenlijk (doordat z`n moeder altijd afspraken in de gaten hield/maakte.. )hoe het nu zat en ja dan verwaterd het wel es he groetjess
Ja vorige tandarts moest je zelf achteraan. Deze tandarts die ik nu heb stuurt altijd een controle kaartje met het tel nummer.
Ach typisch geval van mannen............... . Hahaha! Nouja vooruit, snel een afspraak maken! Ownee dat had je al gedaan he? Succes in ieder geval!
Vorige tandarts kreeg ik zelfs een mailtje van als ik weer moest Deze die ik nu heb moet ik er ook zelf aan denken
Ik moet er ook altijd zelf aan denken. Maak altijd direct een nieuwe afspraak bij de bali...voor ik het vergeet
Wij moeten na elke afspraak zelf een nieuwe afspraak maken voor ong. een half jaar later. Als je dan nog niet weet wanneer je kan, kan je eventueel ook bellen wat later.