Jeetje, dit was toch een tijd geleden ook al aan de orde? Waar mensen toch allemaal niet opletten, en ergens iets achter zoeken
Nouuuuuuuuuu ik vind hem ook homo-achtig overkomen, maar SO WHAT? Iman blijft het in elk geval gewoon kijken hoor!
Hihi ik hoorde het net op de radio. Wat een onzin zeg... Ik wist trouwens niet eens dat Tinky Winky een jongen was/is. Waar zie je dat aan? Bovendien, moeten kinderen niet leren dat we te maken hebben met een samenleving waarin het niet uitmaakt of je als jongen homo bent of een geel, blauw of rood kleurtje hebt?
Tinky Winky en Dipsy zijn de jongens, Lala en Po de meisjes... ze blinken niet uit in verbale communicatie omdat dat nou juist is waarom kleine kinderen het zo leuk vinden naast de felle kleurtjes. Ze kunnen zich identificeren met de teletubbies. Joey is er al gek van zo lang ik me kan herinneren, ongelovelijk, maar toen hij in zijn wippertje zat nog en niet eens zelf rechtop kon zitten vond hij het al leuk. Nu nog, zijn hele wereldje staat stil om hem heen als de teletubbies erop zijn, prachtig! Joey kijkt ook lekker teletubbies
Ja die kleintje vinden het prachtig en daar gaat het toch om... ik kan me niet voorstellen dat er straks ineens allemaal homo's "gemaakt" zijn doordat een pop met een handtasje op tv loopt. Het is maar net waar je je als regering druk over kunt maken he
Ja ze hebben allemaal een herkenningspunt... de een heeft een handtasje, de ander een hoed, een rok en een step geloof ik... Ik snap ook niet waar ze zich druk om kunnen maken zeg... laat ze zich druk maken om de armoede in hun land ofzo...
voor mij is het al weer ff geleden.... geloof lala een step po een bal tinky winky een tas dipsy een hoed.
Nou ja zeg, waar een mens zich druk om kan maken.... Ik zie toch echt geen geslachtsdelen "hangen" bij de Tubbies, dus volgens mij kan er geen onderscheid gemaakt worden.... En wat dan nog als het wel zo zijn ? Wordt het niet eens tijd voor de maatschappij om homoseksualiteit te accepteren ?
ons zoontje van 1,5 jaar loopt ook zeer vaak met een handtasje! o jee, zou hij homo zijn? sjees, waar maken ze zich druk om.
Volgens mij hebben bijna alle jongetjes zo'n periode Het 3 jarige broertje van mijn exvriend wilde altijd alles ROZE hahaha... Nu is hij 8 of zo en het is helemaal goed gekomen
het is echt zo'n leuk gezicht als hij met zijn handtasje loopt te zwaaien! snap ech niet dat hun zich daar zo druk om maken!
Ik ken een jongetje van 5 die wilde net als zijn nichtje roze nagellak op... Dat mocht hij niet van zijn vader, die hem vervolgens zei dat hij een homo was...Ik vind dat belachelijk, alsof een kind van 5 nagellak op wil omdat hij homo is... helemaal niet, dat vinden ze gewoon spannend en mooi, of het nou jongens zijn of meisjes