Hallo, Zijn er ook vrouwen hier die een hele late eisprong kregen met clomid? Vorige maand had ik op dag 17 een eisprong, maar nu zit ik al op CD 40 en ben ik nog niet ongesteld, mijn temperatuur is wel hoog. Dus ik vroeg me af of er misschien sommigen ervaring hebben met een eisprong rond CD 25 met clomid?
hi lvdm je kunt idd van clomid een iets langere cyclus krijgen....mijn ervaring met clomid: ik heb 1 keer een eisprong gehad op CD19...terwijl 13/14 normaal is.
hoi, de 1e ronde had ik ei op dag 14, de 2e ronde op dag 15. ik vind cd 40 wel erg laat, heb je ovulatietestjes gedaan? ik weet niet wat jij met het zh of met je huisarts hebt afgesproken maar ik zou gaan bellen als ik jou was.. .het lijkt wel helemaal niet aan te slaan zo.. dan kun je namelijk wachten tot je eens ons weegt, en dat is zonde van je tijd en het geeft alleen maar valse hoop, ik neem aan dat je ook al een zwangerschapstestje hebt gedaan? heel veel succes ermee meid! veel liefs Jose
Ben net terug uit het ziekenhuis, inwendige echo gehad. Rechter eierstok zag er rustig uit, linker eierstok zag ze wel wat activiteit. Er zat 1 grote zwarte 'bol' . Ik kon meekijken, dus ik vroeg of het een follikel was of een cyste. Dat kon ze niet met zekerheid zeggen en daarom moest ik bloed laten prikken. Dus...het zou kunnen zijn dat ik een natuurlijke eisprong van mezelf krijg of het is een cyste met vocht. Ik hoop natuurlijk dat ik een eisprong krijg, en omdat het al een week rommelt in mijn buik, lijkt het me niet heel onwaarschijnlijk. Verder zagen we nu helemaal niet meer de bekende 'kralenkrans' die kenmerkend is voor PCOS. Ze zei dan ook dat het er nu niet uitzag als een beeld van PCOS. Dus volgens mij helpt dat afvallen wel! Nu een extra stimulans om door te zetten. Morgenochtend kan ik bellen voor de bloeduitslag en dan weet ik meer...
Hoi, ik heb ook een langere cyclus, eisprong op dag 17. Gyn zegt dat ik moet testen op dag 33 ( over 3 dagen). Ik weet alleen dat hij altijd zegt dat clomid wel voor een veel langere cyclus kan zorgen. Ook de luteale fase schijnt met clomid niet altijd hetzelfde te zijn dacht ik. oja, ik gebruik inmiddels 150mg, nu voor de eerste keer (resultaten met 50 en 100 vielen tegen).