Mag ik even uithuilen hier??? ( en wie heeft ervaring er mee.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door spikkeltje, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hallo dames,

Afgelopen vrijdag suikertest gehad. eerste prik 4.7. Daarna werd er bloedafgenomen, toen drankje en 2 uur wachten en weer bloedafnemen.

Had er goed gevoel over.. tot dat.................ik vanmorgen telefoontje kreeg van me vk.
    laatste test was 8.2.... (#allewoordenkwameneruitdieinmeopkwamen#)
    Nu ben ik doorgestuurd.. naar de gyn..

Hele zwangerschap ging goed.. bij me eerste zwangerschap hoge bloeddruk en nu...niet...(misschien nu beetje verhoogd door spanning en stress)

Had zo'n goed gevoel...

Eerste zwangerschap heb ik ook test moeten doen.. heb licht overgwicht en die was super netjes...dus dacht nu ook..

wie heeft er ervaring mee???

liefs Spikkeltje

2. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Heb beide zwangerschappen zwangerschapsdiabetes gehad en heb met beide zwangerschappen het volgehouden met een koolhydraatspreidend dieet.
    Het is goed te doen. Ik mocht per maaltijd niet meer dan 38 gram koolhydraten eten en per tussendoortje niet meer dan 12 gram. Dingen als vlees, kaas en worst zitten geen koolhydraten in en kun je onbeperkt eten.

Het is echt heel goed te doen! Het vervelend is alleen dat je als je bij de gyn komt je alle controles daar hebt, dat je in het ziekenhuis moet bevallen en mss ingeleid moet worden. Verder zul je meerdere keren per dag je glucose moeten meten doormiddel van een vingerprik.

Ik heb het beide keren als goed te doen ervaren. Natuurlijk zijn er moeilijke momenten en kun je er af en toe flink zat van zijn...

Succes meid!

3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik heb het ook bij de laatste zwangerschappen gegehad maar door de strenge controle in het ziekenhuis en de hulp van de diƫtiste was het goed te doen!

Sterkte!!!

4. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb het ook gehad en ook hier met een dieet de boel in de hand kunnen houden. Uiteindelijk ben ik pas na 40 weken ingeleid, a/ omdat mn suikers dus in de hand bleven en b/ omdat onze dochter zich normaal ontwikkelde.

6. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Tnx meiden. We komen er wel weer door heen, maar het is gewoon erg vervelend. Ook omdat het zo lekker ging. en nu de laatste 14 weken even een soort van omslag krijg..

Deel Deze Pagina