Hoi dames heb ff wat vraagjes over invriezen Ik hou eigenlijk zelf niet zo van ingevroren restjes en die dan weer verwarmen en weer opeten, maar nu ik alleen staande moeder ben is dit toch wel erg makkelijk en voordelig Maar ik weet dus niet wat wel of echt niet kan! Ik heb nu aardappelbloemkoolschotel met gehakt en zon sausje waar een ei door zit van maggi en dan dus met kaas erover Kun je dit na klaarmaken (en een X eten) ook invriezen?? Of kan dat niet/smaakt dat niet? En ook hoelang kan je iets met kip wat al een . Klaar gemaakt is, in de koelkast bewaren? Ik hoor hey graag! En dingen als nasi oid??
Je kan het toch ook gewoon de volgende dag of 2 dagen erna eten, dat blijft wel goed in de koelkast...
Iee nee niet doen. Heb ook wel is gedaan: preischotel en bobotti, was echt niet meer goed. Dan beter bewaren voor morgen
Aardappel vind ik nooit zo lekker na invriezen... Pastasaus en soep zijn bijv. heel makkelijk in te vriezen en blijft even lekker.
Aardappelschotels kun je prima invriezen. Na gebruik aflaten koelen en de vriezer in. Sochtends ontdooien in de koelkast en savonds in ovenschaal in de oven. Vaak nog lekkerder de 2e Keer net als met lasagne! Ik vind het ideaal want met z'n twee krijgt je t ook nooit in 1xop
Als ik dat soort gerechten invries en de volgende keer ga eten, verwarm ik het altijd in de koekenpan. Ziet er niet uit, maar smaakt heerlijk!!
Ik ben ook iemand die bijna alles eigenlijk invriest. Vind het zonde om resten waar nog makkelijk een tweede keer van gegeten kan worden, weg te gooien.Het ene is lekkerder dan het andere na het ontdooien, maar eetbaar is het altijd. Twee dagen achter elkaar hetzelfde eten, vind ik dan weer niets. Dus het gaat bij ons na het afkoelen, hoppa de diepvries in.