Relatie..

Discussie in 'De lounge' gestart door Biny, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Dat een relatie op is en over gaat kan gebeuren maar als er een kindje van nog maar 1,5 jaar in het spel is vraag ik me toch ook altijd af of het echt op is, dat er niet iets ander speelt....er verandert zoveel met de komst van een kindje.

Hoop dat je er goed over nadenkt en nog met je vriend praat over je gevoelens en misschien met nog iemand anders die je goed kent en waar je mee kan praten...gevoelens zijn natuurlijk heel persoonlijk maar misschien dat een gesprek met deze of gene je wat meer inzicht kan geven...wat er ook uitkomt, sterkte!

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wil je ff een dikke knuffel geven!
    Vind het een heel dapper besluit!

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik hoop dat het een beetje gaat Sam!

medinalil..

Nu snap je denk ik zelf ook wel waarom ik DOM zei heh ;).

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dank jullie dames :)

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Ze doet niet anders iedere keer als ze iets zegt is het geblaat snap best dat sommige het zat zijn.

Sam ik denk dat je eerst bij jezelf moet zoeken. Weet je zeker dat je gelukkig word zonder je vriend?

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pff voelde ik me ook nog maar zo dapper..

Het gevoel dat ik iemand ongelukkig maak... Brrr
    Ik hoop dat het met de tijd wat 'beter' voor hem word...

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat is logisch meid.

Maar als je dit niet had gedaan had je je zelf ongelukkig gemaakt.
    Neem aan dat dat ook niet is wat je wilt.

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Sterkte Sam! Het lijkt me niet niks

9. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Dat is ook niet gek. Je bent misschien niet meer ''verliefd'', maar je geeft natuurlijk wel om hem.
    Iemand waar je om geeft wil je natuurlijk geen pijn doen.

10. life

life Niet meer actief

@medinalil jou centjes gaan uit naar de regering die het onnodig uitgeven die de crisis erger maken zodat mensen zoals sam20 geen werk KUNBEB vinden.
    Je nag blij zijn dat jij nog werk heb met zn rare opmerking...

En sam20 heel veel sterkte, jou gevoelens dus je zal de goede keus hebben gemaakt.

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dat is idd niet wat ik wil.. Wabt als ik niet gelukkig ben zijn mn zoontje en vriend/ex dat ook niet...

We zullen het maar moeten afwachteb...
    Ik wou eigenlijk eerst zelf weg met zoontje.. Maar misschien is het beter als ik hier blijf, als dat kan lukken kwa finacieen...
    En dat mn vriend dan misschien naar N vader kan.. Die woont om de hoek..
    Dan kan zoontje gewoon in zn eigen vertrouwde ongeving blijven...

Nu nog kijken wat mn vriend ervan vind..

Ex klinkt nog zo onwerkelijk..:(

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Whahaha wat een onzin kraam jij uit medinalil..

@Sam.. Pff meid tis niet niks maar hopelijk komen jullie er allebei sterk uit en kunnen jullie er samen "goed" uitkomen voor jullie kleintje.. Heel veel sterkte!

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik heb niet alles gelezen, want ergens halverwege gaat het meestal over op iets anders dan waar het om gaat.

ik heb geleerd:
    Aan een dood paard valt niet te trekken.
    Als het op is, is het op, daar kan geen therapeut of iets wat aan doen. Na 6 jaar heb ik met mijn ex (zonder kinderen weliswaar) de stekker er uit getrokken. Ik ging mijn dag door, dat was het. Ik voelde mij leeg, ik wilde geen kinderen meer met hem, ik irriteerde me als hij om mij heen was en als hij er was dan was er alleen maar afstand. Ook gesprekken gehad en hij zou zich inzetten. Ik deed het wel, hij deed het een week en ging weer op oude voet verder.

Als het niet gaat dan gaat het niet. Geloof me je krijgt adem als je er uit stapt. En inderdaad je moet alles doornemen van tevoren over nadenken. Hoe doe ik het met geld, wat moet ik ondernemen, waar kan ik evt gaan werken om een beetje te verdienen, hoelang kan je bij je ouders terecht, wat vinden zij er van? Zijn er nog meer mensen waar je op terug kunt vallen.
    Wat voor regeling wil je voor de kleine en laat dat zwart op wit zetten.

Heel veel succes en ja je krijgt echt wel je mindere dagen, maar zoals jij beschrijft hoe je je voelt, herken ik mijzelf en ja ik geef toe ik was het dode paard op een gegeven moment. Dan ben je leeg, dan lukt het niet meer. Dan is het klaar. Heel hard maar heel waar.

Nu ben ik alweer een tijd gelukkig getrouwd en een kleine meid. Een heerlijke relatie een verschil van dag en nacht. Dit had ik zoveel eerder moeten weten, maar ja zo leert men. Vallen en opstaan.
    Met tijd komt wijsheid en wat een tegeltje hier zegt.
    Maak je niet te druk... het loopt toch altijd anders.

Sterkte!

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hahaha o mijn god echt waar medinalil... Ik heb zo veel medelijden met jou! Vind je gewoon zielig hahah triest persoon ben je!!

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Heel veel sterkte! Elke relatie heeft zijn ups en downs en soms kom je er samen niet meer uit. Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen en ieder uiteindelijk zijn geluk vindt.

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Sterkte meis!!!
    Vind t echt allemaal heel erg!
    Ik wens jullie heel veel kracht toe...

Enne meiden jammer dat er weer een discussie moet komen over de rug van iemand die t al zo zwaar heeft... Dat is gewoon echt respectloos.

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

#97 Tulp21, 27 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2013
    @Sam20: Ik wens je veel sterkte en succes met de toekomst. Wie weet voel je je straks helemaal goed ed en wordt je weer terug verliefd op je ex. Je geeft namelijk sowieso nog om hem. Soms hebben mensen even afstand van elkaar nodig om te zien wat ze werkelijk willen ed.

@medinalil: Heb je het hoog in je bol ofzo??? Mijn god ik schrik echt van je opmerkingen!! Heb je al eens in de bijstand gezeten? Zo nee dan heb je geeneens recht om uberhaupt die dingen te zeggen!

18. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Laat medinalil nu toch gewoon met rust.
    Ze weet nu heus wel dat ze het niet goed gezegd heeft..
    Lijkt nu echt alsof iedereen haar de grond in wil trappen.
    Ze zegt het wel erg bot, maar vind het wel sneu om iemand zo aan te vallen. Wie weet wat er in haar leven speelt?
    Ik zeg de dingen ook wel eens verkeerd....

Ts heel veel sterkte! Kan je helaas geen advies geven, ik hoop dat je echt goed aan je zoontje denkt en het op een goede en vredige manier kunt 'oplossen'.

19. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik wil je heel veel sterkte wensen.
    Bedenk dat iedere stap die je voor jezelf zet, doet voor jou geluk. Helaas betekend dat dat je andere moet kwetsen.
    Probeer trouw te blijven aan je eigen gevoelens en ga geen dingen doen uit schuldgevoel. Daar help je niemand mee.

Op naar een nieuwe start. Veel geluk gewenst.

20. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Voor mij ging het ook net zo na een relatie van 7jaar. Zelfde gevoel en zo opgelucht achteraf.
    Heb nu een heerlijke relatie, wat een verschil!

Veel sterkte met alles wat komen gaat. Het komt allemaal wel op zijn pootjes terecht. Er gaan altijd ergens wel deuren voor je open. Zelfa wanneer je het niet verwacht.

Deel Deze Pagina