Ongesteld. . onduidelijk!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door springxsummer, 30 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hallo meiden,

Op 10 December is onze dochter geboren, rond 18 januari ergens 2 dagen heel lichtelijk gebloed.. ik d8 yes! Ongesteld.. ken t nog van mijn oudste dochter dat ik pas na 5 maanden ongesteld werd.. klinkt lekker! Maar heb er toen heel wat testen tegenaan gegooid omdat ik toen nog geen 2e wou deden het wel veilig maar je gaat toch denken hahahaha.
    In januari dus 2 dagen gebloed echt weinig! De vk zei me wel dat ik nog wel erg zou kunnen bloeden met mijn 1e ongesteldheid na de bevalling maar dit was alles behalve veel. In februari niet gebloed. In maart 2x een beetje bruin met afvegen en meestal breekt dan ook me ongesteldheid los maar niks enkel oud bloed.
    verder doen we het gewoon veilig want een 3e willen we gewoon nog niet maar toch kan je jezelf gek maken met de gedachten dat je misschien zwanger bent door alle onduidelijkheid.
    Vandaag heb ik heel moeilijk kunnen lopen zo'n zere linkerlies en het is niet zoals menstruatiepijn heb dit eerder al eens 1x gehad heel erg vervelend.
    Nu heb ik tot me grote verbazing vanmiddag bruin bloed gehad en sinds net rood! Hoeraaaa :D hopelijk zet het verder door. Zijn er meiden waarbij het ook zo vaag ging want die pijn in me lies zo naar! Volgens mij is me lichaam nog van slag, wat denken jullie? Ben in ieder geval even mijn verhaal kwijt haha. Heb t er al over gehad met mn vriend maar die herkent zich hier natuurlijk niet in, godzijdank:p;)

2. Niet precies dezelfde gevoelens als jij, maar bij mij is mijn ongesteldheid ook heel anders dan voor de zwangerschap. Voel me ook heel anders en het is pijnlijker en ik heb meer klachten…

3. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Ik had altijd onwijs veel pijn :( na de zwangerschap van mn 1e niet voelde het niet eens aankomen en dan als t echt doorbrak maar een beetje buikpijn en trekkerig gevoel in liezen. En nu is de 2e er en nu onwijs zere lies maar dat is nu ook weg heb afgelopen dagen wel zeurig gevoel gehad misschien was dat een voorteken ben benieuwd of ik nu weer pijn krijg of dat t nog steeds hartstikke meevalt haha.
    Toen ik steeds zon pijn had nam ik een pilletje tegen menstruatiepijn van aleve dacht ik.. misschien een tip? :)
    bedankt voor je reactie.

Deel Deze Pagina