eens ei gevoeld, altijd ei voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyAnn, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Hoi Allemaal

Ik heb vorige maand mijn ei duidelijk gevoeld en gezien. (slijmproppen, rozige afvegen) :oops:
    Maar deze maand nog helemaal niks gevoeld,gezien.

Mijn vraag is dus voel je hem altijd als je hem eens hebt gevoeld of kan het nu zo zijn dat hij er gewoon is geweest zonder dat ik het heb gemerkt?

Alvast bedankt!

2. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    ik heb hem 1 keer gevoeld de andere 6 maanden niet

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik voel hem ook niet altijd, ongveer 50/50 denk ik.

4. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Ohhh Ok dus kan gewoon zijn dat me cyclus wel goed loopt zonder dat ik het weet. Ja pas als ik ongi heb natuurlijk maar ok.

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    De eerste 2 rondes duidelijk mn ei gevoeld, deze ronde helemaal niet (zelfs geen pijntjes/klachten die ik normaal rond mn ei heb)

Dus nee, helaas is het niet zo dat als je hem eenmaal gevoeld heb, je hem elke ronde voelt.
    Was het maar zo!

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Wat voel je eigenlijk?
    Ik heb nu beetje krampjes in mijn buik. hele kleintjes maar is eigenlijk nog te vroeg voor mijn ei. Ik weet ook eigenlijk niet hoe het moet voelen, heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

meestal begint het bij mij met pijn boven mijn rechterheup, en uiteindelijk een pijnlijke onderbuik. duurt een paar uur en dan is het over. ik voel m altijd rechts, maar volgens mij betekent dat niet dat ie altijd rechts springt.

8. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik voel hem ook altijd! sinds ik met de pil gestopt ben heb ik elke keer rond mijn ovulatie die pijn in mijn buik alsof er liters lucht in mijn onderbuik zitten, ik kan er niet op drukken, op liggen of echt bukken, dat is erg gevoelig!
    Ik voel hem altijd links, en dat kan kloppen want ik heb maar 1 eierstok en die zit links...
    Dus dat je hem wel kan voelen elke maand klopt dus wel, maar is natuurlijk per persoon verschillend.

9. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Ik heb hem nu 2x duidelijk gevoeld en ben ongeveer een half jaar met de pil gestopt.
    Heb je trouwens altijd aan dezelfde kant een eisprong? Ik snap dat niet helemaal. Ik voel het meestal rechts. Nu voel ik ook soms links maar meestal rechts dingetjes...

Vorige maand voelde ik het bijna elke avond rechts. Had het idee dat ik toen even zwanger was maar de reis naar de baarmoeder mislukt is toen. Nu hebben we echt op het goeie tijdstip geklust want had een hele roze ovulatietest (zie mijn album).

10. Trees

Trees Niet meer actief

Ik voel hem zelf al jaren elk maand. Een paar dagen voor de grote sprong wat ongi-achtige krampen en op het moment supreme een paar scherpe steken rechts onder in mijn buik. Raar dat ik het ook altijd rechts voel :( Misschien zijn mijn eierstokken wel rechtshandig :)

11. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    hahah rechtshandige eierstokken :)

Maare ik heb 1 keer echt pijn in mijn rechterzij gehad vorige cyclus duurde een avondje had zelfs plat op de grond gelegen om oefeningen te doen( dacht dat me rug op slot zat hahaha) Maar dag erna dus roze met afvegen en grote en veel slijm doorzichtig. (blegh sorry) 2weken later ook keurig me ongi.

Maar ja dit is nog maar 3de ronde zonder pil dus of heb weer lange cyclus deze maand of ik heb hem niet gevoeld. En gelukkig kan dat dus ook. Blijkbaar voel je hem dus niet altijd wat ik uit jullie antwoorden opmaak.

Slik wel Teunisbloemolie had vorige 2 keren goed geholpen cyclus kwam na week slikken op gang en andere maand had ik cyclus van 29 dagen.

IIg lang verhaal maar super bedankt alvast voor alle reacties!

Deel Deze Pagina