Relatiecrisis

Discussie in 'De lounge' gestart door Nana86, 1 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nana86

Nana86 Niet meer actief

@LizMe Dankjewel

Even een update; vanmiddag dus mijn moeder een berichtje gestuurd dat ik graag een tijdje wilde komen logeren en die belde natuurlijk vrij snel om te horen wat er aan de hand was.
    Vorige week waren ze nog met ons te varen geweest en ze was erg verbaasd over de situatie. Zelf is mijn moeder psycholoog en ze twijfelde of het wel goed zou zijn om een tijdje weg te gaan. Ze verwachtte dat het juist dan de verkeerde kant uit zou gaan en dat ik beter wel in huis kon blijven en hem zijn ruimte kon geven.
    Maar ze zou er ook nog even over nadenken wat nou verstandig was en ik was altijd welkom.

Voor nu vind hij het fijn om lekker op zijn kantoortje te zitten, maar eten en slapen we nog wel samen.

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik kan je geen tips en adviezen geven maar wil je heel veel sterkte wensen en een hele dikke digitale knuffel geven.

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Goede tip, mijn eerste gedachte was namelijk als hij een tijd alleen nodig heeft gaat hij maar weg en moet hij het voor haar niet extra zwaar maken door haar ook nog haar vertrouwde plekje af te nemen. Maar jouw manier van denken is heel logisch en goed doordacht.

Rosa Canina vindt dit leuk.
  4. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Wat een nare situatie.. niet helemaal vergelijkbaar.. maar mijn man en ik waren al jaren beste vrienden voordat wij een relatie kregen. Eenmaal een relatie, leek alles goed en leuk te gaan. Totdat er opgeven moment (na een jaar) wat onrust bij hem kwam en totaal onverwachts aangaf dat hij even een pauze nodig had, ik was totaal overdonderd. Het liefste wilde ik er tegenin gaan, want het voelde als het einde van onze relatie en dat terwijl ik mezelf echt oud met hem zag worden. Ik had door dat als ik hem niet gaf wat hij nodig had, ik hem sowieso kwijt zou raken. Dus met heeel veel moeite heb ik gedaan wat hij wilde, geen contact meer met hem gezocht etc. Het was een ontzettend moeilijke en emotionele tijd.. ik was zo bang! Inmiddels zijn wij getrouwd en ik kan zeggen die pauze had hij echt nodig. Ik heb het wel langer moeilijk gehad na de pauze, was er onzeker door geworden maar ik weet dat het nodig was. Ik weet niet of jullie dezelfde uitkomst krijgen, maar ik denk wel dat het goed is hoe moeilijk ook.. ik wilde je heel veel sterkte wensen want ik was er al kapot van laat staan jij na zo’n lange tijd samen en al samenwonend. Een dikke digitale knuffel en je mag me altijd een pb sturen als je daar behoefte aan hebt! ❤️❤️

Paardenbloem vindt dit leuk.
  5. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Dit situatie is inderdaad een beetje anders, maar het geeft me wel hoop, thanks :)

Orchid24 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina