meid wat erg zeg... als ik hier spullen had staan, kwam ik ze je brengen hoor!!!!!! maar helaas...... laag bij de grond om alles wat ook voor je kids van nut is (autostoel, tv/dvdspeler, eettafel) mee te nemen. Kinderen interesseren hem dus helemaal niks...... Volgens mij mag je nog blij zijn dat hij je in die woning laat zitten zeg.... pffff dikke knuffel!!!
@Luckey, hij weet dat hij geen poot heeft om op te staan wat de woning betreft. Die is gewoon van mij. Ik ben allang blij dat de koelkast en de rest van de bedden gewoon van mij zijn.
Meid RESPECT! Je bent een topper dat je voor jezelf en je kids kiest. Ik kan je helaas niet helpen aan spullen maar dat gaat vast goed komen.
Respect meid met je keuze. En sterkte de komende tijd. Maar het komt allemaal goed. En bedenk het zijn maar spullen (ook al is het niet handig) die hij meeneemt.
Jemig, wat een trieste actie zeg! Heel veel sterkte, want ik neem aan dat het gevoel van je zo in iemand vergissen ook wel zwaar is! Kun je trouwens geen dvd's afspelen met je laptop?
Nee op de laptop kan niet. Ik heb een hele kleine laptop zonder cd dive. Volgens mij is mijn oude laptop weggegaan omdat de afstandsbediening weg was en we een andere hadden. Maar heeel misschien ligt hij nog ergens.
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen de komende tijd en je komt er wel met je kindjes. Zet al wel zo veel mogelijk op papier van wat hij allemaal meeneemt en hoe jullie de omgang gaan regelen en laat hem dit ook tekenen.
Demaco, Ook respect van mij hoe je er hier mee omgaat. Echt ongelooflijk wat er allemaal is gebeurd, je ex moet zich schamen. Zijn er nog meer dingetjes die je kunt gebruiken? (autostoel had je volgens mij al een aanbod voor, maar ik heb er ook nog 1, type 2 Maxi Cosi) Dvd speler heb ik helaas niet maar misschien nog andere dingen? Heel veel sterkte! Ook voor je kids! Groetjes jopa1000
ik heb meegelezen wat erg voor je waar woon je precies ik heb namelijk nog een tv staan en wat meubeltjes.Ik moet er toch vanaf.
wat een walgelijke vent zeg! waar heeft je dochter nu in geslapen? ik wil je heel veel sterkte wensen met alles en ik vind je keuze heel sterk! dat hij reageert als een klein kind lag eigenlijk al in de lijn der verwachtingen helaas. sterkte!
Wat een ontzettende egoïstische uitzuiger zeg! Hij kan beter terug bij zijn moeder gaan wonen want zo te zien is hij nog niet volwassen genoeg om een relatie aan te gaan sjeeze... Meid ik weet niet wat je allemaal nodig hebt en hoe oud je kindjes zijn maar heb hier nog t een en ander staan... Kinderwagen...niet helemaal goed meer maar voor nu misschien goed genoeg? En verder...tja weet dus niet wat je nodig hebt?
Jeetje wat een enorme eikel! Hoe kun je nou de spullen van je kind weghalen, hij heeft er niets aan!!! En hoe hij over je dochter doet nadat hij bijne twee jaar 'papa' voor haar is geweest, geen goed woord voor over! Wat betreft die lening, weet niet of hij je alimentatie gaat betalen maar anders zou ik geen cent geven voor die lening, het is zijn broer en dus zijn probleem als er gezeur van die kant komt.
@Mamabeer, ik woon in apeldoorn. @Jopa, de andere autostoel was helaas voor grotere kindjes. Ik heb er 1 nodig van 9-18 kilo ofzo. In ieder geval vanaf 9 kilo. @Dana, hij is nog niet weg. Dus mijn dochter slaapt nog in dat bed. Maar ik heb een stapelbed staan hier en daar gaat ze dan in slapen. @Spullen, tja.. hij neemt wel meer mee maar de dingen die ik nu gewoon snel nodig heb zijn magnetron, tv, autostoel, fiets en achterzitje. Eigenlijk alleen grotere dingen dus. Ga deze week even met mijn moeder langs de kringloop denk ik. En verder ben ik druk bezig om alvast zijn spullen uit kasten te halen.
Wat voor auto stoeltje heb je nodig? Mn man zegt dat we nog een oude (maar helemaal goede) hebben staan. Maar is wel vanaf 3 jaar meen ik...
Een stoel vanaf 9kg (na de babyautostoel). Ik hoop stiekem dat hij de shellzegels compleet vergeet. We hebben er een heeeele hoop (had hij met zijn vorige baan gekregen, maar met tankpas dus zelf niets voor hoeven te betalen) en daar kan ik een dvd-speler voor halen.
Tipje, shellzegels kun je inruilen voor geld. Dan kun je er een goedkopere dvdspeler van kopen dan die in hun boekje staat en de rest van het geld ergens ander voor gebruiken. (10 euro geloof ik per vol boekje)
jeetje wat een egotripper dat hij zelfs dingen wegneemt van jullie kinderen! dat had ik echt niet toegelaten!
Die van mij is idd autostoel na de maxi cosi (met vaste gordels). Dus type 1 van het merk maxi cosi. Kleur zwart nog helemaal goed. Ik woon bij Arnhem dus ook redelijk in de buurt. Anders stuur me even een pb, misschien kunnen we wat regelen? Groetjes jopa1000
Wat een gewetenloze, egoistisch stuk vreten! Dat doe je toch niet, je kinderen die dingen afpakken...echt die verdiend wel titel loser van het jaar hoor. Wil je heel veel sterkste wensenm maar jij gaat er wel komen!