Relatiedip?

Discussie in 'De lounge' gestart door demaco, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Bedankt voor de tip! Ik hoor net van mijn moeder dat zij nog een dvd speler heeft en misschien een magnetron.

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    geen goed woord voor hm over wat een .......:x

maar volgens mij kan hij niet alles zo maar meenemen ondanks dat hij er voor betaalt zou hebben
    ik geloof dat als je een jaar of langer samen woont automatisch word aangezien als 'getrouwd stel' en dat t 50/50 is
    weet niet hoe dat verder zit

maar als hij zo volwassen is om zn leuter plat gezegt wel te gebruiken
    moet hij niets ontnemen om t gezin te 'ontwrichten'
    nooit kijkt ie ergens na om en nu moet i inene alles 'van hem' terug

ik had andere sloten erop laten zetten en hij had t nakijken

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Jeetje wat een eikel zeg!

Niet eens om die spullen, maar hij wil zijn zoontje wel zien en je dochtertje nooit meer? Wat hard! Daar heeft hij een jaar voor gezorgd hoor

4. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Tis ook allemaal heel moeilijk, ergens kan ik de keus om dochter wel begrijpen, is niet leuk maar vind ik nog niet zo raar, en persoonlijk zou ik mijn dochter er niet meer heen willen hebben.
    zoontje kan je zijn vader niet ontkennen dus die zal wel moeten maar gezien zijn verslaving, drank gamen enz, zou ik het heel moeilijk vinden om ons kind alleen bij hem achter te laten.

Verder qua spullen, tja ook dat is heel hardt maar als je 50/50 zou doen dan zou dus echt alles opgesplitst moeten worden, denk dat de uitkomst dan redelijk hetzelde is.
    uit elkaar gaan is altijd moeilijk, zeker als je nog niet lang samen woont, bij sommige dingen denk ik kerel moet dat nou. maar zo zijn mensen nou eenmaal.

vind het knap dat je er zo mee omgaat, goede instelling spullen maken niet gelukkig.
    wel gelijk je bewindvoerder mailen dat hij er uit is, kan je VTLB weer aangepast worden, tevens gelijk alle zorgtoeslagen laten wijzigen, zet alles snel op een rijtje. en neus om hoog en laat je niet kennen tegenover hem.
    tis nu heel zuur maar twordt alleen maar beter, zorg wel dat je sanering niet in gevaar komt,

(weet er te veel vanaf zit helaas zelf midden in het traject)

ik heb wel een salontafel voor je eventueel, maar komen brengen kan ik het niet, ik woon iets voorbij kampen.
    maar denk dat ophalen lastig voor je wordt? maar lukt het wel kijk maar, je mag hem ophalen. of laten ophalen.

5. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Ik val helemaal stil na het lezen van dit topic.
    Onvoorstelbaar... wat een kerel! Puur egoisme.

Ik heb medelijden met jou en je kinderen. Niet dat hij weg is, maar dat je zolang in zo'n omgeving met hem hebt gewoond. Wat ik je wil meegeven is dat zó goed zou zijn om te gaan werken aan je eigenwaarde en zelfvertrouwen. Begin alsnog de opleiding die je hebt willen doen, je bent nog maar 25 en hebt een heel leven voor je. Laat je niet belemmeren door je omgeving en wat zij je ingeprent hebben.

Echt heel veel sterkte en succes.

6. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hej meis,

Wees blij dat je nu van hem af bent, het zal in het begin miss zwaar en moeilijk zijn, maar ook hier kom je wel door heen.... Het kost ff tijd en energie.
    Aangezien jij in de sanering zit, kom je ook in aanmerking voor het voedselpakket 1x in de 2 weken, weet niet of je dit al hebt???.... Je kunt deze online aanvragen, hierbij de link;

Indienen aanvraag

Ik denk alleen ff met je mee, zodat jij/jullie ook wat extra's hebben en krijgen ;).

En wat betreft spullen, alles wat je als kado gekregen hebt van wie dan ook, mag jezelf houden en hoef je niet af te staan!
    Ik heb zelf ooit in zo'n situatie gezeten, waarbij mn voormalige ex en ik uit mekaar gingen, en waar helaas een advocaat aan te pas moest komen.
    Kom je er niet uit, dan kun je evt. ook een advocaat krijgen van onvermogen....Of je moet miss toevallig lid zijn van rechtsbijstand?!
    Maar je kunt ook informatie inwinnen bij Juridisch loket!

En wat ontzettend lief en attent dat er hier dames zijn, die aantal spulletjes willen afstaan, petje af!!!
    Ik heb zelf geen kids meis, anders had ik je miss kunnen helpen ;).

Ik wil je heeeeeeeel veel sterkte toewensen de komende tijd, en je wordt hierdoor alleen maar sterker.
    Maar denk nu aan jezelf en aan je kids, en laat die lamzak voor wat het is :p en laat ie maar fijn in zn eigen soppie gaar koken.
    Je komt er wel, als je hier maar vetrouwen in hebt!!!
    Toi toi toi....

7. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Zo. Ik ben bijgelezen.

Allereerst wil ik toch even kwijt dat ik het jammer vindt dat gaming, in het bijzonder World of Warcraft zo als slecht gezien wordt. Iedere game kan je verslaafd aanraken.
    Mijn vriend en ik zijn beiden WoW'ers, sterker nog, WoW heeft ons samengebracht.
    Ook wij raiden drie keer per week maar wij zitten in een volwassen guild waar mensen begrip hebben voor het feit dat spelers een real life hebben. Daarnaast hebben wij de uitdrukkelijke afspraak dat het niet ons leven mag beheersen. Overdag spelen wij zelden. Hij speelt nog wel eens wat Battlefield maar hij houdt zich netjes aan de afspraak dat als ik behoefte heb om even lekker samen met hem te zijn, hij ook meteen de boel uitzet.

Zo kan het dus ook! Verslaving zit in iemand zelf. Niet per definitie in een game.

Maar goed, dan over de rest. Ik vind het verschrikkelijk wat jij allemaal doormaakt. En het doet me enorm veel aan mijn situatie met mijn ex denken. UIt bescherming voor mezelf ga ik daar niet op een forum over uitwijden maar je mag me ALTIJD pb'en als je met een soort van lotgenoot wil praten.

Voor jou is het denk ik goed dat je van hem af bent. Ook al kom je in lastige situaties (zit ik nu ook in dus ik kan je de hand schudden). De vrijheid is zoveel meer waard en maakt je zoveel gelukkiger. Ik persoonlijk ben heel blij dat ik nu met iemand ben die wel rekening houdt met mijn gevoelens en wensen.

Heel veel sterkte. En nogmaals, als je er behoefte aan hebt mag je me rustig pb'en.

Liefs, Shadow

8. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Heel veel sterkte de komende tijd, maar dat gaat helemaal goed komen! Het kan vanaf nu alleen maar beter worden. Maar wat een ontzettend egoïstische *#*@#&@. Sorry, maar kan er gewoon met mijn verstand niet bij, dat een 'vader' zo zijn kind achter kan laten. Is ie wel van plan alimentatie te betalen? En ik las dat hij nog een kind heeft bij een andere moeder. Hoe is hij voor dat kindje als hij bij jullie is?
    En heeft hij al een andere woning? Zou hem iig zo snel mogelijk weg willen hebben, met zijn spullen. Kan me echt kwaad maken om zo'n eikel en heb echt medelijden met jou en je kindjes. Zou zelf denk ik al die spullen die hij zo graag wil voor de deur zetten en hem er niet meer in laten. En daar bovenop een droge boterham ofzo. En heeeeel misschien had ik ook wel dat spel in 1000 stukjes gebroken:) (maar dat is jezelf wel verlagen tot zijn niveau)..
    Nogmaals veel sterkte!

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    En hoe gaat het nu???
    Is hij al weg?? Meteen de deur uittrappen die vent...;)

Wel heel moeilijk hoor!! Maar ik geef je groot gelijk!

Spullen komen er vast wel weer! Komt goed!

10. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Nee hij zit gewoon nog hier (nou ja, is nu aan het werk dan). Ik heb ook geen idee waar hij naartoe moet.

Iemand vroeg hoe hij tegen zijn andere zoon is als die er is. Niet streng in ieder geval. Die jongen luisterd extreem slecht en hij denkt dan 'laat maar, hij leert het toch niet'. Maar tegen mijn dochter is hij heeeeel streng en straft haar dus ook als ze iets doet wat niet mag, terwijl zijn zoon er vanaf komt met een simpelen 'niet doen'.
    Verder krijgt ook hij weinig aandacht. Volgens mij vind die jongen het ook helemaal niet zo leuk hier. Niet gek als zijn vader steeds achter de computer zit.

11. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Dobbel, lief van het aanbod, maar voor mij te ver weg. En ik heb wel iets wat als salontafeltje kan voordoen tijdelijk. Dus dat heeft niet zo heel veel haast.
    Maar wel heel lief!

@Duivinnetje, ik heb de link opgeslagen. Dank je!

@De rest, ook heel erg bedankt voor de lieve woorden!

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Wat een eikel zeg! :x

Als je nou ff neer tikt wat je echt nog nodig hebt. Kan ik ook ff neuzen tussen m'n spullen heb nog wel eea staan.

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ja precies... maak even een lijstje wat je nog nodig hebt...
    misschien kunnen we er toch een dag uitstapje van maken!!!!!

Hoop dat hij snel weg is zeg, krijgt je tenminste je rust.

Hoe gaat het nu dan met je werk, want je bent extra in de avonduren gaan werken zodat je opvang had.....

14. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ik zal later reageren, moet nu zo werken.
    Ik breng de kinderen naar mijn moeder zodat ze niet alleen hoeven zijn bij een boze ex..

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Anders komen Luckey en ik 'm d'r wel uitschoppen ;) Musty en FB gaan jullie ook mee ;). 5 boze moeders moeten vast indruk op m'n maken.

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik vind het allemaal wel erg. Eerst is hij gameverslaafd, ook nog alcoholist en dan hij slaat de kinderen ook nog!:$

Hij zegt dat hij weggaat, maar waarheen dan? Hoe is de sfeer thuis nu dan als jullie samen zijn, het is immers "uit"? Slapen jullie apart?

Ik heb het al een paar keer gezegd, maar ik zou de huisarts of maatschappelijk werk inschakelen. Wat is het volgende? Dat hij jou slaat?

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Allereerst..heb net je verhaal zitten lezen. Wat een ontzettend egoïstische &^$%@&#^! En dan nog eisen gaan stellen ook! Heeft hij jullie zoontje erkend? Anders kon hij echt van mij de pot op! Sowieso heeft hij hem "geslagen", dus dat is voor mij al reden genoeg om je kind niet alleen te laten met hem. En buiten dat, wordt hij dan ook gewoon in z'n bed gekwakt omdat papa wil gamen? Want je kan ervan op aan dat zijn game en alcoholverslaving niet gaat veranderen als hij bij jullie weg is.

Verder...dat je niet weet waar hij heen kan: niet jouw probleem!! dan gaat ie maar bij z'n ouders/broer wonen. Als hij maar weggaat met z'n negatieve gedrag. Sowieso heeft zijn gedrag ook geen goede uitwerking op jou en je kinderen. Dus een schoen met dikke zool aantrekken en hem een flinke schop onder zijn luie achterste verkopen!

18. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Lijkt me verstandig. Lijkt me ook heel verstandig om heel erg goed na te denken over hun welzijn. Zij hebben recht op een veilige, gezellige, stabiele thuissituatie. Dat betekend echt niet dat het altijd koek en ei moet zijn, maar dit kan toch niet zo....

Ik zou hier echt hulp bij zoeken, hele goede en mijn kinderen zou ik eens even goed bekijken en dan eerst voor hun de passende maatregels treffen.

19. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ja, ik zou dit ook doen. Een flinke zak met moed verzamelen en zo'n schoen aan.

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    mhuhaha zeg t maar, alleen luk t me ook :)
    ik ben nogal ennne hmmmm :p

Deel Deze Pagina