@Luuus, heel lief, maar dat is echt te ver. Dressoir en tvkastje heb ik gelukkig nog wel. @Shadowstep, ik praat er zeker wel over. Vooral met familie. Maar bij mijzelf komt er altijd eerst woede/ongeloof enz voordat het verdriet komt. Ik heb dan ook liever de boel op orde in de beginperiode. Dan heb ik daarna tijd voor mezelf. Hier deed hij moeilijk vandaag. Er was dan een kamer beschikbaar maar dat is volgens hem te klein enz enz enz.... Maar hij is even met zijn zwager weggeweest en heeft in die tussentijd al een afspraak gemaakt bij de eigenaar om morgen na zijn werk voor de kamer te kijken. Blijkbaar heeft zijn zwager op hem ingepraat. Hopelijk accepteerd hij morgen de kamer zonder problemen en dan kan hij morgen/overmorgen spullen overhuizen.
Mooi meis. Fijn dat je genoeg mensen in de buurt hebt om even je ei kwijt te kunnen. De dames hier hebben daar wel gelijk in, je moet jezelf niet volledig wegcijferen. Laat hem maar moeilijk doen. Er is een kamer beschikbaar, dat is al meer dan sommige mensen kunnen krijgen dus boel pakken en wegwezen. Huis staat op jouw naam toch? Dan heb jij daar de rechten op. Je moet maar zo denken, hij heeft ook geen greintje medelijden met jou (of is het grijntje? :O) en neemt zo de boel mee. Zelfs de kinderen heeft hij geen medelijden mee. Dus waarom zou jij in hemelsnaam medelijden met hem hebben? Toch?
Ik zou alleen wel vaart maken met dat uit huis geplaats, want voor de kinderen is deze gespannen sfeer, het apart slapen van de ouders, de ingepakte spullen achter de voordeur natuurlijk niet goed; je zou denken dat ze er niks van mee krijgen, want ze zijn nog zo klein, maar daar kan je je lelijk in vergissen.
Dat zou mooi zijn! Over die spullen nog even: zijn die wel van hem, omdat het huis van jou is? Had je zelf geen spullen dan?
Ik had weinig spullen. Het 2 pers bed is van mij, de koelkast, bankstel, dressoir en babyspullen. Ik heb hiervoor op een kamer gezeten met mijn dochter en ja, meer paste er ook niet in. Het 2 pers bed heb ik zelfs later nog gekregen van mijn vader en de koelkast van mijn moeder. Oh ja en de wasmachine is gelukkig ook van mij want anders had hij die dus ook mooi meegenomen. Gekke vent.. Zelfs zijn oude tv die ik nu in gebruik heb wilt hij perse terug hebben. 'Is leuk voor de kids' zegtie. Tja, dus ik ben al aan het kijken voor een andere. Hij mag de tv daarna in zijn *** steken.
Nou hij is spullen aan het overhuizen. Hij krijgt niet alles vandaag over, maar vanaf morgen is hij daar. Nu slaapt hij nog 1 nacht hier en morgen de pc enzo meenemen en dan blijft hij daar. Ik ben blij!
fijn dat dat geregeld is.... de rest volgt vanzelf wel. doe maar lekker rustig aan en laat je kids ook maar lekker tot rust komen.
Ik vind het fijn om te lezen dat je ook echt blij bent! Ik kreeg het idee dat je al lang klaar was met die kerel maar dat je voor jezelf excuses bleef verzinnen om hem er niet uit te trappen. Super stoer dat je hebt doorgezet en echt heel fijn om te lezen dat je blij bent dat hij gaat!
Hej meis en als die vent dan eindelijk op gekrast is heh....en je voelt het verdriet maar de kinderen zijn er... GEWOON HUILEN! Die kinderen mogen zien dat mama er ook verdriet om heeft. En dat dat normaal is. Want mama hield van papa, toch? Dan is het ook normaal dat nu dat voorbij is mama er verdriet om heeft. Fijn dat alles zo snel geregeld is! Nu hopen dat de laatste loodjes ook goed geregeld worden. En wat de omgangs regeling betreft...ik zou je zoon ook niet zomaar mee geven. Ook al deed hij altijd zus of zo. Je weet niet hoe hij straks is. Geloof me, je leert elkaar pas echt kennen als je relatie voorbij is. En dat zeg ik als ervarings deskundige. Het hoe wat waar en waarom wil ik je best vertellen maar dan per PB. Ga er niet zomaar van uit dat je kleine goed zit bij hem. VERZEKER jezelf daar van!
Ja goed hoor. Hij heeft vanavond het contract officieel getekend en zich uitgeschreven hier. Morgen kan ik dus een aanvullende uitkering gaan aanvragen. Nu is hij de computer enzo aan het afkoppelen en dan gaat hij nog 2 keer op en neer waarschijnlijk. Dan zijn zijn spullen daar. Dan is hij ook definitief weg. Dan heb ik nog even om het huisje weer op orde te maken zoals ik dat wil dan hebben we rust. Ik ben wel erg zenuwachtig voor de avonden alleen. Ik ben daar zoooo niet goed in hahaha.
Oh en hij laat zomaar de eethoek staan! Super dus. En misschien zelfs de fiets.. Hij zei ' ja ik kan maar op 1 fiets tegelijk fietsen..' Goh komt hij daar nu pas achter. Maar goed, eerst maar eens zien of hij hem echt laat staan en anders zie ik wel weer. Die fiets moet alleen 1 rem van gemaakt worden, die doet het niet goed. Maar daarna is hij prima geschikt om met 2 kinderen op te fietsen.
Top meid, zal voor je duimen dat ie de spullen laat staan. Desnoods even een leuk verfje er over en dan is het ook niet echt meer 'van hem.' Hopelijk blijft de fiets ook achter, dan kun je, je in ieder geval redden. En een rem laten maken bij de fietsenmaker is niet eens zo duur volgens mij.
Daarom, die rem komt wel in orde. En die eethoek is pas nieuw en ik heb hem helemaal uitgezocht. Dus die voelt zowiezo wel van mij. Hij krijgt niet alles mee nu. De droger kan hij niet alleen de trap af tillen en ik ga hem echt niet helpen. Dus die komt hij later maar ophalen (op afspraak want ik wil wel de sleutels terug vandaag). Van mijn moeder inmiddels een tv en magnetron te leen gekregen. Dus het ouwe ding van hem mag hij ook meenemen . Was hij niet zo blij mee want hij weet niet waar hij die kwijt moet. En in het begin zat hij zo te zeuren dat ik hem enkel even mag lenen en dat hij hem direct terug wilt als ik een ander heb. Nou dan neemt hij hem nu mee ook.
Is wel knap snel gegaan om uitelkaar te gaan. Had ik niet verwacht. Ik snap wel dat je nu razend bent en alles van je af wilt schrijven op het forum. Maar je moet echt doen wat voor jezelf het beste is. Ik hoop dat je een goede keuze heb gemaakt. Zou je zelf willen? Met ruzie uitelkaar gaan? Ik hoop dat jullie even een rustpauze nemen. Ik bedoel, dat hij officieel uitgeschreven staat (wat ik op je laatste post heb gelezen) klinkt heel erg dramatisch. Met dramatisch bedoel ik niet negatief, maar het is een grote verandering. Je hebt het nu moelijk, maar ik hoop dat alles makkelijker voor je wordt. Je mag me altijd schrijven. Ik heb ook ooit in zo'n soort situatie gezeten behalve zonder kinderen... Het lijkt me erg moelijk om in je situatie te zitten want ik vond het zelf ook moelijk om iemand los te laten.
Knap en snel gegaan...goed hoor. En inderdaad als alles op orde is..lekker de tijd nemen om alles te verwerken en dan wordt het wellicht moeilijk, en vooral die avonden alleen maar eigenlijk was je al alleen want hij zat in zijn computer.... Hoe is je oudste dochter eronder? Hoop dat je goed met haar kan praten erover, vooral voor haar verwerking.
Tja het is echt noodzakelijk dat hij uitgeschreven is (en weg is want ze controleren direct) voordat ik een uitkering aan kan vragen. Zonder kom ik gewoon niet rond. En we hebben nu geen ruzie hoor. We praten gewoon normaal (op de 1e dag na het verbreken van de relatie na) en doen normaal. Niet anders dan anders in ieder geval.